امیر آراسته:

نیروی زمینی ارتش آینده بسیار روشنی پیش رو دارد

امیر سرتیپ آراسته گفت: آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در وضعیت مطلوبی است و این نیرو آینده بسیار روشنی پیش رو دارد.
کد خبر: ۳۰۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ - 15August 2018

نیروی زمینی ارتش آینده بسیار روشنی پیش رو داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علی آراسته» در حاشیه بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در منطقه قزوین، زنجان و همدان اظهار داشت: برابر برنامه‌های آموزشی مصوب نیروها، سه نوع آموزش شامل آموزش‌های نوع اول، دوم و سوم برای یگان‌ها در نظر گرفته شده که آزمایش صحرایی از نوع آموزش سوم است.

وی افزود: برای اطمینان از تکمیل روند آموزشی، آمادگی رزمی یگان‌ها اعم از پادگانی و صحرایی توسط فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

امیر آراسته خاطرنشان کرد: ارزیابی آمادگی رزمی یگان‌ها در صحرا کاملاً غیرمترقبه و بدون برنامه‌ریزی قبلی است و نیروها باید با اجرای دستورات و تغییر وضعیت در حین اجرا تمام مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی آمادگی رزمی و دفاعی یگان‌ها را مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: یگان‌ها نشان دادند که از نظر آمادگی رزمی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

امیر آراسته گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فرماندهان نیروی زمینی برای افزایش آمادگی دفاعی و رزمی و بالا بردن مقاومت و ایستادن در مقابل تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، کارکنان و تجهیزات نظامی یگان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارند و نیروی زمینی ارتش آینده بسیار روشنی پیش رو دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تکیه بر توان داخلی تصریح کرد: به امید خدا با همکاری متخصصین داخلی تمامی تانک‌ها و تجهیزات نظامی بازسازی شده و تجهیزات خیلی خوب، آماده و به روز را در اختیار داریم و از هر نظر آماده دفاع از میهن اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار