نامه بانوی کرمانشاهی به امام خمینی (ره)/ امام عزیز، قلب خود و فرزندم را جهت بهبودی کامل به شما تقدیم می‌کنم

«صغری ایمانی» یک بانوی کرمانشاهی در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «ای امام عزیز، می‌خواهم خدمت شما عرض کنم که خودم و دخترم که ۱۶ ساله است و قلبش هم سالم است، هر دوی ما با جان و دل حاضر هستیم که قلب‌هایمان را گرچه ارزش شما را ندارد، تقدیم نماییم.»
کد خبر: ۳۰۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 17August 2018

نامه بانوی کرمانشاهی به امام خمینی (ره)/ امام عزیز، قلب خود و فرزندم را جهت بهبودی کامل به شما تقدیم می‌کنمبه گزارش خبرنگار ساجد، «صغری ایمانی» از کرمانشاه در سال ۱۳۵۸ پس از آگاه شدن از بیماری بنیانگذار انقلاب اسلام ایران امام خمینی (ره) برای ایشان نامه‌ای نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام

درود فراوان به رهبر عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی امام خمینی.

حضرت آقا، امیدوارم سلام مرا که از کرمانشاه است، بپذیری و در ضمن حالت خوب باشد.‌

ای امام، از وقتی که خبر بیماری شما به گوش ما رسیده، من و بچه‌هایم و شوهرم آرام و قرار نداریم، همیشه رادیو باز است که خبر سلامتی شما را بشنویم.‌

ای امام پاک و عزیز و مهربانم، امیدوارم که حالت هرچه زودتر خوب شود. منظورم از نوشتن این نامه این است که من زنی هستم تقریباً ۳۵ ساله که ناراحتی قلبی اصلاً ندارم و قلبم هم سالم است.

می‌خواهم خدمت شما عرض کنم که خودم و دخترم که ۱۶ ساله است و قلبش هم سالم است، هر دوی ما با جان و دل حاضر هستیم که قلب‌هایمان را گرچه ارزش شما را ندارد، تقدیم نماییم.

نمی‌دانم دکتر خصوصی شما کیست وگرنه با او تماس می‌گیرم و این خبر را شفاهی به او می‌دهم تا در موقع لازم این هدیه ناچیز و بی‌ارزش را تقدیم سرور عالیقدر و کبیرم نماییم.

در ضمن پسر بزرگی هم ندارم که مرا به بیمارستان بیاورد که شخصاً شما را ببینم و فقط و فقط آرزوی سلامتی و دیدار شما را دارم.

کسی که خود و خانواده‌اش آرزوی پیروزی و سلامت بودن شما را دارد:

صغری ایمانی

۱۳۵۸»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار