حجت الاسلام انصاری:

سنگر امروز دفاع از کشور میدان ایثارگری فرهنگی و اجتماعی است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: دیروز رزمندگان، ایثار را در جبهه‌های جنگ و سنگر‌های هشت سال دفاع مقدس ترجمه کردند و امروز سنگر دفاع از کشور میدان ایثارگری فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۳۰۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 15August 2018

سنگر امروز دفاع از کشور میدان ایثارگری فرهنگی و اجتماعی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران صبح امروز در ششمین جشن ایثار با اشاره به گذر از سختی ها در ادوار مختلف اظهار داشت: با وجود همه سختی ها آنچه از دوران باشکوه ایران اسلامی یاد گرفتیم عبور از گردنه های سخت با کمک فرهنگ ایثار و فداکاری است.

وی افزود: اگر دیروز رزمندگان، ایثار را در جبهه های جنگ و سنگرهای هشت سال دفاع مقدس ترجمه کردند امروز سنگر دفاع از کشور میدان ایثارگری فرهنگی و اجتماعی است.

انصاری با تاکید بر اینکه گسترش روحیه فرهنگ ایثار در همه گردنه های سخت به مدد ملت ایران رسیده است تصریح کرد: امروز ملت ایران با ایثار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همانطور که تا امروز دنیای استکبار را به سطوح آوردند بعد از این هم به سطوح درمی آوردند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: در سطح وزارتخانه 472 ایثارگر شاغل هستند که 106 نفر از آنان از آزادگان سرافراز کشورند، یکی از حوزه های کاری ما خدمت رسانی به این ایثارگران و حوزه اصلی فعالیت ما در بخش فرهنگی و سیاستگذاری و هد‌ف‌گذاری است.

در پایان از شش ایثارگر نمونه تقدیر و از 2 کتاب در حوزه ایثارگران رونمایی شد.

ششمین جشن ایثار امروز چهارشنبه 23 مردادماه با تجلیل از ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار