سردار سنایی‌راد:

تجمل‌گرایی و رفاه‌طلبی آفت مدیریت جامعه اسلامی است

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: تجمل‌گرایی و رفاه‌طلبی امروز آفت مدیریت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 15August 2018

تجمل‌گرایی و رفاه‌طلبی آفت مدیریت جامعه اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «رسول سنایی‌راد» مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در جمع خواهران مبلغه بسیجی اظهار داشت: متاسفانه امروز برخی افراد که شاید از ظاهر مذهبی هم برخوردارند، آموزه‌های غربی را پذیرفته و تفکری غربگرا دارند.

وی ضمن آسیب‌شناسی و لطماتی که افراد غربگرا می‌توانند ایجاد کنند، گفت: اگر مدیران ما دچار آفت غربگرایی شوند، صدمات جبران‌ناپذیری را در سطوح مختلف مدیریتی جامعه دریافت خواهیم کرد.

سردار سنایی با بیان اینکه «طمع» عامل ذلت است، دوری از ارزش‌های اسلامی فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و معنوی را مهمترین عامل شکست در حوزه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی دانست و تصریح کرد: امروز اگر شاهد افرادی خسته از انقلاب و بریده از انقلاب هستیم به دلیل طمع‌ورزی به دنیاست؛ زیرا این‌ها می‌گویند اگر برخی مقابله با زورگویی‌های آمریکا نباشد، دنیای ما تامین می‌شود و به خطر نمی‌افتد.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس، جبهه‌های ما مملو از معنویت، دین و ارزش‌های معرفتی بود، افزود: تجمل‌گرایی و رفاه‌طلبی امروز آفت مدیریت جامعه اسلامی است؛ چرا که خروجی آن دلخوری مردم را در پی دارد. لذا ما باید ذائقه‌ها را به سمت ارزش‌های والای انسانی سوق دهیم.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مردم از تیم اقتصادی دولت انتظار دارند که مدیریت بهتری داشته باشد، گفت: کشور ما دارای ذخایر راهبردی فراوانی است و منافذ فساد باید بسته شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه کنیم، نباید نگران برجام باشیم. موضوع گرانی واقعی است و بیکاری، ورشکستگی موسسات مالی، فساد آشکار و منازعات سیاسی موجب عدم اعتماد مردم به دولت خواهد شد.

سردار سنایی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا در جنگ اقتصادی موفق شده و به خودکفایی و عبور از اقتصاد نفتی و دلاری برسیم، افزود: ما باید به سمت مصرف کالای داخلی حرکت کنیم تا جوانانمان بیکار نباشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها