مدیر کل کمیته امداد لرستان:

جوانان باید سنت رسول خدا را سرلوحه ازدواج خود قرار دهند

«جاسم محمدی فارسانی» با اشاره به هشت باور غلط در ازدواج اظهار داشت: جوانان برای آغاز زندگی سنت رسول خدا را در نظر بگیرند که نمونه بارز آن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است.
کد خبر: ۳۰۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷ - 16August 2018

جوانان باید سنت رسول خدا را سرلوحه ازدواج خود قرار دهند / ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمونه بارز ازدواج موفق استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «جاسم محمدی فارسانی» در جشنواره ازدواج و خانواده که در سالن همایش کمیته امداد استان برگزار شد با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به باورهای غلط در امر ازدواج از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مهریه سنگین، جهیزیه سنگین، تجملات زیاد، اسراف، خرید از مکانهای معروف به گرانی، هتلها و سالن های پرخرج، لباس عروس گران قیمت و به رخ کشیدن ثروتها، هشت باور غلط در ازدواج هستند.

وی نسخه شفا بخش برای رهایی از این باورهای غلط را پیروی از سنت رسول خدا (ص) و از جمله ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) دانست و تصریح کرد: با ازدواج دین کامل می شود و خانواده شکل می گیرد که زوجین باید تلاش کنند فرزندان انقلابی و مفید تحویل جامعه دهند‌.

مدیر کل کمیته امداد استان به خدمات این نهاد به جامعه هدف اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۹۶ کمیته امداد با یک حرکت انقلابی و جهادی بیش از 4700 جهیزیه  و امسال هم تا پایان تیرماه بالغ بر 900 جهیزیه برای جوانان تامین کرده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: حدود 900  نفر دیگر در نوبت جهیزیه هستند که بزودی جهیزیه آنها را هم تامین میکنیم.

وی با اشاره به نقش پر رنگ خیرین و موسسات خیریه در تامین امکانات ازدواج جوانان اظهار داشت: کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین این امکانات نیست و مشارکت مردم و خیرین نقش موثری در ازدواج آسان جوانان دارد.

در پایان این جشنواره از فعالین، خیرین و مروجین حوزه ازدواج و زوج های موفق تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار