مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

تکمیل پروژه های عمرانی یادمان ها، مهمترین وظیفه هیئت امنای شهدای گمنام است

سردار «مراد علی محمدی» تکمیل پروژه های عمرانی یادمان ها، را از مهمترین وظایف هیئت امنای شهدای گمنام دانست.
کد خبر: ۳۰۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ - 15August 2018

تکمیل پروژه های عمرانی یادمان ها مهمترین وظایف ذاتی هیئت امنای شهدای گمنام استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، جلسه انتصاب اعضای هیئت امنای یادمان شهدای گمنام پارک «کوهستان» شهرستان کرمانشاه صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ دوم پاسدار «مراد علی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت تشکیل هیئت امنای یادمان‌های شهدای گمنام، برنامه‌ ریزی جهت توسعه برنامه‌های فرهنگی و عمرانی، جذب خادمین و کمک گرفتن از خیرین در جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی یادمان را از مهم‌ترین وظایف ذاتی هیئت امنای یادمان شهدای گمنام دانست.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز در ادامه به ساخت 29  یادمان برای 116 شهید گمنام تدفین شده در استان کرمانشاه  اشاره و بیان کرد: دو یادمان شهدای گمنام  شهر میان راهان و ماهیدشت نیز در حال برنامه ریزی و ساخت است.

وی افزود: بر این اساس یکی از مهمترین اهداف ما در مدیریت یادمان ها، تشکیل هیئت امنا به منظور برنامه ریزی جهت حفظ و نگهداری و اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در این یادمان ها می باشد که می تواند نقش قابل توجهی در تقویت اعتقادات دینی و مذهبی اقشار جامعه و انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود در انتهای این جلسه، حکم انتصاب اعضای یادمان شهدای گمنام پارک «کوهستان» به اعضای آن اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار