همایش تجلیل از همسران آزادگان در شهرکرد

به‌ مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، همایش تجلیل از همسران آزادگان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ - 15August 2018

همایش تجلیل از همسران آزادگان در شهرکرد برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، به‌ مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ظهر امروز همایش تجلیل از همسران آزادگان چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسؤولان در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.

«فریبرز نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان نیمه پنهان ایثارگری هستند، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد افتخار آفرینی همسران و مادران شهدا در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی بودیم و باید گفت اگر این بانوان نبودند این مسیر به سرانجام نمی‌رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمار شش هزار شهید و پنج هزار جانباز زن هشت سال جنگ تحمیلی گویای این ادعاست.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی همه با تمام قوا در مقابل دشمن ایستادند، خاطر نشان کرد: امروز نیاز اصلی جامعه ما حفظ وحدت در مقابل دشمنان بوده، زیرا ایجاد تفرقه از اهداف اصلی دشمنان است.

نجفی افزود: اگر دشمن در تفرقه‌ افکنی موفق شود، مشکلاتی که امروز مردم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، چندین برابر می‌شود، بنابراین رسالت ما حفظ اتحاد و همدلی در مقابله با مشکلات است.

حجت‌ الاسلام «سیدحسن میرسید» در ادامه این همایش در جمع همسران آزادگان با تأکید بر اینکه باید توجه ویژه‌ای به فرزندان اسرا صورت گیرد، گفت: امروز شاهدیم عده‌ای با ناعدالتی، ناحقی و نابرابری در برابر برخی موضوعات اظهار نظر می‌کنند که باید به این افراد گفت این دنیا فانی است و باید در محضر خداوند پاسخگو باشند.

 آزاده دوران دفاع مقدس ادامه داد: بخش عظیمی از آزادگان را قشر جوان تشکیل می‌داد که ورود اسرا به میهن اسلامی در آن برهه فضایی غیرقابل وصف را ایجاد  کرده بود؛ مشکلاتی که خانواده این آزادگان در آن دوران و پس از آن متحمل شدند با هیچ زبانی، قابل بیان نیست.

وی اضافه کرد: همسران آزادگان بدانند که در تمام پاداش دوران جهاد و تحمل اسارت همسران خود شریک هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها