سرپرست استانداری کرمان:

تاثیرگذاری برنامه های هفته دفاع مقدس، روحیه پایداری را در جامعه تقویت می‌کند

«محمدجواد فدایی» سرپرست استانداری کرمان گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بایستی تأثیرگذار باشند و به نحوی آمادگی فکری و فیزیکی در جامعه ایجاد کند تا ما شاهد آن روحیه پایداری، ایثار و گذشت در جامعه باشیم.
کد خبر: ۳۰۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ - 15August 2018

تاثیرگذاری برنامه های هفته دفاع مقدس روحیه پایداری را در جامعه تقویت می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدجواد فدایی» سرپرست استانداری کرمان، در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بایستی تأثیرگذار باشند و به نحوی آمادگی فکری و فیزیکی در جامعه ایجاد کند تا ما شاهد آن روحیه پایداری، ایثار و گذشت در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه نباید به برنامه‌های پیش پا افتاده بسنده شود و حتما در سطح قابل قبول برنامه ها برگزار شود، گفت: بخشی از برنامه‌ها می‌تواند قدردانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس باشد که نحوه تجلیل از این عزیزان قطعا در جامعه تأثیر گذار است تا جامعه و به خصوص جوانان با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان بیشتر آشنا شوند.

سرپرست استانداری کرمان تصریح کرد: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که برنامه‌ها محدود به گروه و منطقه خاص نباشد و همه اقشار در روستاها و شهرها در اجرای برنامه ها شرکت کنند تا تاثیر خود را در بین جوانان بگذارد.

همچنین «مهدی صدفی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جامعه و جوانان باید تلاش کنیم، افزود: برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای ماندگار و به بعد تبیینی پرداخته شود و  این ملزم به حضور همگان است و تنها به قشر خاصی محدود نمی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در آستانه ماه محرم در شهریور امسال، گردهمایی بزرگ مداحان با حضور هزار مداح اهل‌ بیت‌ (ع) از سراسر استان در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود و این بهترین موقعیت است که با تهیه و ارائه بسته های فرهنگی به این عزیزان دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس معرفی شود.

صدفی گفت: آماده سازی کتابچه ای از مجموعه خاطرات دفاع مقدس، برپایی ۱۰ شب مجلس وعظ و خطابه در حسینیه ثارالله با حضور حجت الاسلام راشد یزدی، گردهمایی روحانیون در مرکز استان، گردهمایی رؤسای هیئات مذهبی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس و دهه محرم می باشد.

سردار «محمد مطهری»، جانشین سپاه ثارالله استان هم در این جلسه به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و گفت: در اسارت آرزوی یک خودکار و مداد داشتیم، ما حتی برای دوختن لباس های پاره مجبور بودیم نخ پتوها را بکشیم و سیم های خاردار را آنقدر می ساییدم تا از آن نخ و سوزن تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ما با کمترین امکانات این انقلاب را حفظ کردیم و پیروز جنگ بودیم، ادامه داد: دشمن از جنگ نظامی به اهداف خود نرسید و در حال حاضر از جنگ اقتصادی وارد شده که با حضور به موقع مردم نیز این مرحله را با پیروزی طی خواهیم کرد.

سردار مطهری گفت: امسال برپایی رژه اقتدار نیروهای مسلح به میزبانی ارتش در کرمان و سیرجان انجام خواهد شد و مراسم هایی از جمله  تجلیل از فعالان حوزه دفاع مقدس و پیشکسوتان در نظر گرفته شده است.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار