لاریجانی در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان:

آمریکا و صهیونیسم پیام مقاومت ملت‌های منطقه را دریافت کرده‌اند

رئیس مجلس در پیامی به سید حسن نصرالله گفت: آمریکا و صهیونیسم که بخوبی پیام مقاومت را دریافته‌اند، با انتقال سفارت به بیت‌المقدس، تلاش دارند تا روند تحولات را به نفع خود تغییر دهند.
کد خبر: ۳۰۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ - 15August 2018

آمریکا و صهیونیسم پیام مقاومت ملت‌های منطقه را دریافت کرده‌اندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دوازدهمین سالگرد پیروزی رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد سرنوشت‌ساز سی‌وسه روزه را به «سیدحسن نصرالله» و ملت مقاوم لبنان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر مجاهد و نستوه حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله لبنان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما یدلوا تبدیلا (صدق الله العلی العظیم)

با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین فی سبیل الله و رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد بزرگ و سرنوشت ساز سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به جنابعالی، جنبش حزب الله و ملت مقاوم لبنان صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

فروریختن افسانه ساختگی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی توسط جریان مقاومت را باید بدون اغراق نطقه عطف و مرحله جدیدی در تاریخ منطقه مهم و استراتژیک غرب آسیا به شمار آورد.

بی تردید سیاست یهودی سازی قدس و طرح موسوم به، «معامله قرن» صهیونیست‌ها و آمریکا محکوم به شکست است و مقاومت، رمز ماندگاری فلسطین بشمار می‌رود.

پیروزی امروز ملت‌های منطقه در مقابل توطئه بسیار خطیر و شوم داعش و جریانات تکفیری وابسته به استکبار جهانی که در سایه مقاومت و جانفشانی رزمندگان مقاومت و نیرو‌های دفاع مردمی بدست آمده، حاصل تداوم تمسک به منطق و فرهنگ مقاومت است که در جنگ سی و سه روزه به منصه ظهور و ثبوت رسید.

آمریکا و صهیونیسم که بخوبی پیام مقاومت ملت‌های منطقه را دریافته‌اند، با انتقال سفارت به بیت‌المقدس، تصویب قانون تشکیل کشور یهودی و بکارگیری مشت آهنین در غزه، تلاش دارند تا روند تحولات را به نفع خود تغییر دهند و برای تداوم انسان‌گری و تضییع حقوق ملت مظلوم فلسطین زمان بخرند.

از خداوند منان برای جنابعالی و دیگر برادران و دلاوران عرضه جهاد، سلامتی و سرافرازی روز افزون مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار