استاندار لرستان:

برنامه های صدا و سیما متناسب با سطح آگاهی جامعه باشد

«سید موسی خادمی» گفت: از آنجا که جامعه آگاه، از بیرون بسیار تحت فشار تبلیغات و تهاجم است باید متناسب با تهدیدهای بیرونی و سطح آگاهی جامعه برنامه ساخت.
کد خبر: ۳۰۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ - 16August 2018

برنامه های صدا و سیما متناسب با سطح آگاهی جامعه باشدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان امروز در اختتامیه نشست عمومی کارگاه‌های تخصصی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی استان لرستان برگزار شد با اشاره خاص بودن چهلمین سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: عدد 40 در چرخه عمر انسان عدد مهمی است و نشانه رشد یافتگی کامل و بلوغ است و انسان به مرحله‌ای رسیده که از موج‌هایی که انسان را دچار غفلت‌ها کند گذشته است.

وی با بیان اینکه 40 سالگی در چرخه جوامع و حکومت نیز مهم است، افزود: نهال انقلاب اسلامی که در سال 57 شروع شد امروز تبدیل به یک درخت تنومند 40 ساله شده است که همه ما در سایه آن زندگی می‌کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: اینکه نظام اسلامی چرا به وجود آمده و ما در طول این 40 سال چکار کرده‌ایم بسیار مهم است و باید به دو سوال که چرا گذشتگان انقلاب کرده‌اند و به دنبال چه هدفی بودند و ما به عنوان کسانی که در طول این 40 سال زندگی کرده‌ایم چکار کردیم و همچنین به ضعف ها و قدرت‌هایمان بپردازیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی به عنوان خواسته مشخص مردم به وقوع پیوست و مردم به دنبال استقلال در زمینه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و کشوری مستقل و تاثیرگذار و نه تاثیر پذیر از فرهنگ‌های دیگر بوده است.

خادمی با بیان اینکه امروزه از استقلال اقتصادی به بستن درها تعبیر می‌شود، گفت: اگر مردم ایران به دنبال استقلال اقتصادی بوده‌اند به این معنی است که هیچ قدرت بیرونی نتواند ما را وادار به رفتاری کند که آن را دوست نداریم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حدود یک دهه است بخش عمده‌ای از رهنمودها و توصیه‌هایشان را به حوزه اقتصادی اختصاص داده‌اند و به اقتصاد مقاومتی، کار، تلاش و حمایت از کالای داخلی تاکید دارند چرا که ما در این حوزه دچار مشکلاتی هستیم.

استاندار لرستان اظهار داشت: مردم ما به دنبال جمهوری اسلامی بودند و جمهوری اسلامی را به عنوان یک مدل جدید حکومت کردن با حکمرانی که متکی به رای مردم است ارائه و به جهان معرفی کردند.

وی گفت: گذشته انقلاب را باید به خوبی بررسی کنیم و نقاط ضعفی که در معرفی الگوهای حکمران جمهوری اسلامی به جهان داشته‌ایم برطرف کنیم.

خادمی با تاکید بر امید به آینده تصریح کرد: استراتژی اصلی این است که مردم با امید به آینده زندگی کنند که این استراتژی می‌تواند با تاکتیک‌های متفاوتی باشد.

وی اظهار داشت: اگر جامعه‌ای امید نداشت همه چیز را از دست خواهد داد و جامعه امیدوار به همه چیز خواهد رسید و چنانچه این شرایط عادی هم بود ما باید این کار را می‌کردیم اما امسال با شرایط خاصی رو به‌ رو هستیم و دشمنانی داریم که علنی به دنبال این هستند که 40 سالگی انقلاب به نتیجه نرسد بنابراین در این شرایط علاوه بر ایجاد امید باید وحدت، هم افزایی و همراه بودن مسئولان و مردم را نیز تقویت کنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: باید حواسمان باشد جامعه و مخاطب ما امروز بسیار آگاه است و جوانان آگاهی بسیار بالایی دارند و هر حرفی را نمی‌توان به خورد مردم داد.

وی افزود: این جامعه آگاه از بیرون بسیار تحت فشار تبلیغات و مورد تهاجم است و باید متناسب با تهدیدهای بیرونی و سطح آگاهی جامعه برنامه ساخت که دشمن مایوس شود و مردم به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوارانه نگاه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها