تجمع علمای مسلمین لبنان:

مستکبران در حال حاضر علیه ایران و ونزوئلا توطئه می‌کنند

هیاتی از تجمع علمای مسلمین لبنان به ریاست شیخ زهیر الجعید با حضور در سفارت ونزوئلا در لبنان، همبستگی خود را با نیکلاس مادورو اعلام داشتند و سوء قصد نافرجام علیه وی را مورد انزجار قرار دادند.
کد خبر: ۳۰۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ - 15August 2018

مستکبران در حال حاضر علیه ایران و ونزوئلا توطئه می کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العهد، هیاتی از تجمع علمای مسلمین لبنان به ریاست شیخ زهیر الجعید با حضور در سفارت ونزوئلا در لبنان، همبستگی خود را با نیکلاس مادورو اعلام داشتند و سوء قصد نافرجام علیه وی را مورد انزجار قرار دادند.

تجمع علمای مسلمین لبنان ضمن محکوم کردن سوء قصد به مادورو اعلام کرد: ماهیت جنایتکارانه آمریکا و دولت آن به شکل است که هر طرفی به آن نه بگوید؛ سعی می کند یا به شکل مستقیم از طریق حذف فیزیکی یا به شکل دیگر  از جمله ایجاد فتنه و دسیسه در آن کشور آن را از جلوی راهش بردارد.

تجمع عملمای مسلمین لبنان بیان کرد: مستکبران در حال حاضر علیه ایران و ونزوئلا توطئه می کنند.  ما و برادران در ونزوئلا، ید واحدی برای نابودی استکبار آمریکا و هیمنه آن و نیز سقوط هیمنه صهیونیزم بر فلسطین تشکیل می دهیم.

گفتنی است چندی قبل و حین سخنرانی مادورو، ۲ پهپاد مجهز به مواد منفجره وارد صحنه شدند. اگرچه رئیس جمهوری ونزوئلا از این حادثه جان سالم به دربرد، ۷ نفر از نیروهای گارد ملی دچار جراحت شده‌اند.

از سوی دیگر، مجلس مؤسسان ونزوئلا همزمان با ادامه روند تحقیق درباره ترور نافرجام نیکلاس مادورو رئیس جمهوری این کشور پنجشنبه گذشته به لغو مصونیت قضائی دو نماینده پارلمان رأی داد.

بر این اساس، «خوان رکوسنس» (Juan Requesens) نماینده ۲۹ ساله پارلمان ونزوئلا  و نیز «خولیو بورگس» (Julio Borges) به اتهام ارتباط با عوامل ترورو مادورو لغو مصونیت قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار