برگزاری شورای مرکزی بدون حضور گروه‌های فلسطینی

بیست و نهمین دوره شورای مرکزی فلسطین بدون حضور گروه‌های فلسطینی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۰۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 15August 2018

برگزاری شورای مرکزی بدون حضور گروه‌های فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، بیست و نهمین دوره شورای مرکزی فلسطین در حالی در رام الله مقر تشکیلات خودگردان برگزار شده است که گروه‌های فلسطینی آن را تحریم کرده‌اند. 

گروه‌های فلسطین بار دیگر تاکید کردند که برگزاری نشست شورای مرکزی فلسطین در چارچوب تک‌روی در تصمیم‌گیری درباره فلسطین است و این نشست اختلافات را تقویت می‌کند.

این گروه‌ها تاکید کردند که به نتایج شورای مرکزی پایبند نخواهند بود و تصمیماتی که در این شورا گرفته می‌شود، باید موجب وحدت ملت فلسطین شود.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس گفت که برگزاری شورای مرکزی با این ساز و کار و با عدم حضور گروه‌های مقاومت، استبداد محمود عباس در اداره فلسطین و استبداد او در تصمیم‌گیری برای فلسطین را نشان می‌دهد.

تجمعات اعتراض آمیز علیه قانون نژاد پرستانه دولت یهود باید ادامه یابد

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنانی در افتتاحیه بیست و نهمین دوره شورای مرکزی فلسطین گفت که آمریکا وقتی می‌گوید که قصد ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه به اهالی غزه دارد، دروغ می‌گوید.

وی افزود: تجمعات اعتراض‌آمیز علیه قانون نژاد پرستانه دولت یهود باید تا ابطال این قانون ادامه یابد و ما در نشست شورای مرکزی فلسطین این قانون را بررسی خواهیم کرد.

محمود عباس در ادامه گفت: ما اولین کسی بودیم که معامله قرن را کشف کردیم و از ابتدا با آن مخالفت کردیم. 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: ما به اسرائیل اجازه نخواهیم داد که اموال خانواده‌های شهدا و اسرا را مصادره کند.

محمود عباس گفت که اسرائیل خانواده‌های شهدای فلسطین را قاتل می‌داند، در حالی که رابین قاتل هفته‌ای 4 روز بیرون از زندان است و از 4 مکان حقوق می‌گیرد.

موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت هزاران واحد مسکونی در قدس اشغالی

شهرداری شهر قدس اشغالی امروز چهارشنبه با ساخت 20600 واحد مسکونی در سراسر این شهر موافقت کرد. 

به گزارش رسانه‌های فلسطینی قرار است مناطقی تجاری و هتل‌هایی جدید در قدس اشغالی در مساحت 3 میلیون متر مربع احداث شود.

نیر برکات شهردار شهر قدس اشغالی موافقت با ساخت این واحدها را اقدامی تاریخی و مهم برای این شهر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار