مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد؛

ساخت مستند پنج شهید مدافع حرم

«محمد بازوند» از ساخت مستند پنج شهید مدافع حرم استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ - 15August 2018

ساخت مستند پنج شهید مدافع حرم لرستانبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمد بازوند» مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان، امروز در حاشیه اختتامیه نشست عمومی کارگاه‌های تخصصی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست تصمیمات بسیار خوبی در حوزه رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، برنامه‌ ریزی و تصمیم سازی و همچنین سیاست گذاری اتخاذ شد.

وی به ساخت برنامه‌ای با عنوان کارنامه انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های صدا و سیما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دعوت از کلیه استاندارانی است که پس از پیروزی انقلاب تاکنون به عنوان نماینده عالی دولت‌ها در استان‌های کشور و همچنین لرستان خدمت کرده‌اند تا با مردم پیرامون دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی صحبت کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان عنوان کرد: بنا داریم 40 سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌ تر از سال‌های گذشته و با هدف تشریح افتخارات گذشته و چشم انداز امیدوار کننده‌ای که برای  آینده کشور و استان در دستور کار است، برگزار کنیم.

وی به ساخت مستند شهدای مدافع حرم استان لرستان اشاره و بیان کرد: ساخت مستند پنج شهید مدافع حرم لرستان را در دستور کار داریم که بخش‌هایی از کار مطالعه، فیلمنامه نویسی و همچنین تصویربرداری مستند شهیدان عبدیانی، رستمی مقدم و شهید شمسه را انجام داده‌ایم که امیدواریم تا 22 بهمن امسال به سرانجام برسند.

وی تصریح کرد: در این مقطعی که می‌خواهیم 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم نظام سلطه به صراحت بیان می‌کند بنا دارد مانع از برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان اظهار داشت: این انقلاب صرفا به ما ایرانی‌ها اختصاص ندارد.

وی افزود: وزرای سابق آمریکا به صراحت اعلام کرده‌اند که پس از این همه برخوردهای خشن که با جمهوری اسلامی داشته‌اند از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، ترورهای شهدای هسته‌ای، تحریم‌های ظالمانه، حادثه طبس و برنامه‌های مختلفی که در راستای براندازی جمهوری اسلامی داشتند، باز هم نمی‌توانند جمهوری اسلامی  را از این طریق به سقوط بکشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها