المقداد: مصمم به آزادسازی همه مناطق از لوث تروریسم هستیم

معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با اعضای یک هیئت موریتانیایی گفت: دولت سوریه مصمم به آزادسازی همه مناطق این کشور از لوث تروریسم است.
کد خبر: ۳۰۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ - 15August 2018

المقداد: مصمم به آزادسازی همه مناطق از لوث تروریسم هستیم؛ رقابت ۴۱.۰۰۰ نامزد در انتخابات شوراهای محلیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه امروز چهارشنبه در دیدار با یک هیئت موریتانیایی به ریاست محفوظ ولد عزیز دبیر کل حزب اتحاد دموکراتیک سوسیالیست موریتانی، اظهار داشت: دولت سوریه تصمیم گرفته است که همه مناطق کشور را از لوث گروه‌های تروریستی آزاد کند.

وی ضمن قدردانی از اعلام همبستگی و حمایت این هیئت از سوریه، بر اهمیت روابط ویژه بین دو ملت برادر سوریه و موریتانی در همه زمینه‌ها تاکید کرد. 

اعضای این هیئت موریتانیایی نیز ضمن تمجید از پیروزی‌های ارتش عربی سوریه علیه تروریسم گفتند: اگر رهبری حکیمانه بشار اسد و مقاومت و شجاعت ملت سوریه نبود، این پیروزی‌ها محقق نمی‌شد.

این هیئت با اشاره به اینکه سوریه جهت‌گیری خود را همچنان حفظ کرده و فلسطین را مسئله محوری امت می‌داند، بر همبستگی ملت موریتانی با سوریه که به نمایندگی از امت عربی و همه آزادگان در دنیا با تروریسم و نقشه‌های رژیم صهیونیستی و غربی و مزدورانشان می‌جنگد، تاکید کرد.

شرکت 41.000 نامزد در انتخابات شوراهای محلی

قاضی سلیمان القائد رئیس کمیته عالی انتخابات سوریه گفت که 41.482 نامزد در انتخابات شوراهای محلی (شهر و روستا) در سوریه شرکت می‌کنند.

وی گفت که 16.349.307 نفر در این انتخابات که قرار است شانزدهم سپتامبر آینده (25 شهریور) برگزار شود، واجد شرایط رأی دهی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار