پیام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

حرکت همه‌جانبه و مقتدرانه قوای مسلح و مدافعین انقلاب موجب آزادسازی پاوه شد

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی با گرامی‌داشت سالروز حماسه آزادسازی شهر پاوه و روز شکست ضدانقلاب، منافقین را مزدوران استکبار جهانی و خائنین به ملت دانست.
کد خبر: ۳۰۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ - 16August 2018

26 مردادماه، یادآور 2 مناسبت مهمِ ملی و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت سلحشور ایران اسلامی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سالروز شکست حصر پاوه پیامی را صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: 26 مردادماه، یادآور 2 مناسبت مهمِ ملی و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت سلحشور ایران اسلامی است که در آن حماسه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و لبیک‌گویی به فرمان ولی فقیه در ادامه مسیر عزت و استقلال است.

این پیام می‌افزاید: سوءاستفاده دشمنان خارجی و ضدانقلاب داخلی در شرایط نابسامان ناشی از مرحله گذر کشور از دوران انقلاب و تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب شد تا شهر مرزی پاوه به تصرف مزدوران استکبار جهانی و گروهک‌های ضدانقلاب کومله و دمکرات درآید.

در این پیام با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای آزادسازی شهر پاوه در 26 مرداد تصریح شده است: با سازماندهی و حرکت همه‌جانبه و مقتدرانه قوای مسلح و مدافعین انقلاب، خائنین به کشور (منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب) متحمل شکست خفت‌بار شده و باقیمانده آنان از شهر متواری و سرانجام پاوه در 26 مردادماه 1358 آزاد و نقشه شوم تجزیه ایران و جدایی کردستان خنثی و آرامش و امنیت مردم غیور این خطه از میهن اسلامی فراهم شد.

در پایان این پیام، آزادسازی پاوه و پاکسازی آن از لوث وجود ضد انقلاب اسلامی از وقایع الهام‌بخش در حافظه تاریخی ملت ایران به‌شمار رفته و تاکید شده است: بی‌تردید عمل به آموزه‌های تاریخی و توصیه‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و لبیک‌گویی و تبعیت از فرامین راه‌گشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و اتحاد و همدلی آحاد جامعه و مسوولین و مقاومت و استقامت در برابر زورگویی، تهدید و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی تکلیفی برای همگان و بهترین انتخاب در ادامه مسیر عزّت، استقلال و پیشرفت و تعالی در چارچوب آموزه‌های دین مبین اسلامی است.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار