نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بزرگ‌ترین آموزه واقعه تاریخی غدیر، تحکیم بیعت با ولایت است

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» تحکیم بیعت با ولایت را بزرگ‌ترین آموزه واقعه تاریخی غدیر دانست و گفت: با برگزاری جشن‌های باشکوه در عید غدیر، ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۳۰۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 16August 2018

بزرگ‌ترین آموزه واقعه تاریخی غدیر، تحکیم بیعت با ولایت استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در جلسه بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که عید غدیر روز بزرگ اسلام است و باید در این روز جای جای شهر با شکوه و عظمت خاصی آذین‌بندی شود، اظهار داشت: غدیر تنها مسله جانشینی حضرت علی (علیه السلام) نیست، بلکه باید در عید غدیر مسئله امامت به مردم روشنگری و تبیین شود.

وی افزود: این عید بزرگ باید روز وحدت مسلمانان باشد که در بین نقش امامان جمعه مساجد در تشریح و تبیین این واقعه بسیار مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تحکیم بیعت با ولایت را بزرگ‌ترین آموزه واقعه تاریخی غدیر دانست و تصریح کرد: با برگزاری جشن‌های باشکوه، ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

خاطرنشان می‌شود در سال‌های قبل نیز عدم برگزاری مراسمات مردمی و آذین‌بندی خیابان‌ها در آذربایجان شرقی به مناسبت عید غدیر، انتقاداتی را به همراه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار