امام جمعه تبریز:

آزادگان در خاک دشمن با مقاومت خود پیروز شدند

حجت‌السلام «سید محمدعلی آل هاشم» بر ضرورت تقدیر و تجلیل از آزادگان تاکید کرد و گفت: آزادگان مردانه از خاک کشورمان دفاع کردند، آن‌ها در خاک دشمن با مقاومت تسلیم شکنجه‌های دشمنان نشدند و بالاخره پیروز شدند.
کد خبر: ۳۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 16August 2018

آزادگان در خاک دشمن با مقاومت خود، پیروز شدندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌السلام «سید محمدعلی آل‌ هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با آزادگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان با عملیات روانی وارد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ضعف مدیریتی باعث این مشکلات اقتصادی کنونی در کشور است، ادامه داد: دشمن در فکر ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، آن‌ها تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که اشرافی‌گری برخی از مسئولان آفت بزرگی است، گفت: امروز کشورمان به وحدت نیاز دارد، باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا از این برهه حساس کنونی عبور کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌ هاشم با تاکید بر این‌که قوه قضاییه با متخلفان به شدت برخورد کند، افزود: سران سه قوه باید در جهت ریشه کنی فساد و فقر اقدامات موثری بردارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که مردم تحمل مشکلات اقتصادی را دارند، ادامه داد: اعتراض مردمی به این وضعیت به حق است؛ چراکه آن‌ها از فساد و بی‌عدالتی بیزار هستند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که رسیدگی به امور جاری و مشکلات آزادگان و فرزندان آن‌ها ضروری و مهم است، گفت: رزمندگان انقلاب اسلامی در برابر رژیمی ایستادند که با حمایت‌های آمریکا و سایر کشور‌ها قصد داشت نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم بر ضرورت تقدیر و تجلیل از آزادگان نیز تاکید کرد و گفت: این آزادگان مردانه از خاک کشورمان دفاع کردند، آن‌ها در خاک دشمن با مقاومت تسلیم شکنجه‌های دشمنان نشدند و بالاخره پیروز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار