مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

دفاع مقدس به همه اقشار و مذاهب تعلق دارد

«حمیدرضا گرامی» گفت: دفاع مقدس به همه اقشار مختلف مردم تعلق دارد و به یگان خاصی متعلق نیست و این را از تعدای شهدای اهل تسنن و حضور مذاهب مختلف دیگر در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس می‌توان درک کرد.
کد خبر: ۳۰۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 16August 2018

دفاع مقدس به همه اقشار و مذاهب تعلق داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سران طوایف استان سیستان و بلوچستان، از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس بازدید و با «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار کردند.

حمیدرضا گرامی» در این دیدار، اظهار داشت: دفاع مقدس به همه اقشار مختلف مردم تعلق دارد و به یگان خاصی متعلق نیست و این را از تعدای شهدای اهل تسنن و حضور مذاهب مختلف دیگر در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس می‌توان درک کرد.

وی ضمن اظهار خرسندی از توجه سران طوایف سیستان و بلوچستان به دفاع مقدس و انقلاب، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، مذاهب کشور و به خصوص اهل تسنن در بحث دفاع از مرز‌ها به نحو بسیار مطلوبی وارد عمل شده‌اند و در همه عرصه‌های دفاع از نظام، این مهم را اثبات نموده‌اند؛ همان‌گونه که در طول هشت سال دفاع مقدس پا به پای اقشار مردم، از کشور و دین خود حفاظت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به فلسفه دفاع و کلمه «شهید»، گفت: در بحث شهدا نگاه ما به شهید است و تفاوتی بین شهید شیعه و سنی و مذاهب دیگر وجود ندارد؛ چرا که در طول دوران دفاع مقدس و امروز که بحث دفاع از مرز‌ها و امنیت و دفاع از حریم اهل بیت (ع) مطرح است، اهل تسنن دِین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و این مهم از شمار شهدای امنیت در استان سیستان و بلوچستان قابل لمس و درک است.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار، یکی سران طوائف استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: تجلیل از شهید شوشتری باعث انسجام هرچه بیشتر در سیستان و بلوچستان شد و ما نیز تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می‌‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار