جعفرپور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مسئولان برای حل مشکلات مردم به فرامین رهبری توجه کنند

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس گفت: مسئولان برای حل مشکلات مردم و معضلات اقتصادی به فرامین مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 16August 2018

مسئولان برای حل مشکلات مردم به فرامین رهبری توجه داشته باشند«جمشید جعفرپور» عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند دشمنی و خصومت‌های آمریکا و متحدانش علیه کشور ما را انکار کند؛ کینه‌ورزی‌های آن‌ها از بدو ظهور انقلاب تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ناکارآمدی و ضعف مدیریتی برخی از مسوولان در کنار تحریم‌های آمریکا، مشکلات اقتصادی کشور را بیش از گذشته کرده است، افزود: عدم برنامه‌ریزی مسوولان به خصوص متخصصان اقتصادی در جهت کاهش مشکلات کشور باعث شده که معضلات معیشتی مردم بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند.

جعفرپور با اشاره به افزایش قیمت ارز، سکه، خودرو و برخی اقلام خوراکی و دارویی تصریح کرد: یکی از دلایل مهم که باعث شد قیمت‌ها به طور ناگهانی افزایش پیدا کند، کاهش سودهای بانکی بود؛ چرا که این امر موجب شد تا نقدینگی مردم از بانک‌ها به سمت بازار طلا و سکه سرازیر شود. بانک‌ها می‌بایست با تغییر در سیستم سوددهی، تدابیری در جهت جذب سرمایه‌های مردم اتخاذ کنند.

جعفرپور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را گامی موثر در راستای کاهش مشکلات کشور دانست و گفت: اگر مسوولان با وحدت و انسجام کامل به دور از حاشیه‌پردازی گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند، بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و معضلات معیشتی مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار