مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان:

آزادگان الماس های درخشان جامعه ایران هستند

«سید حسین نازاریان» گفت: آزادگان الماس های درخشان جامعه ایران هستند چرا که در دوران اسارت با شجاعت و ایستادگی به ما درس آزادگی دادند.
کد خبر: ۳۰۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 16August 2018

آزادگان الماس های درخشان جامعه ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان صبح امروز در مراسم گرامید اشت 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که در مرکز توانبخشی فرهنگی ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این اداره کل با حضور جمعی از آزادگان برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان الماس های درخشان جامعه ایران هستند؛ چرا که در دوران اسارت به عنوان افراد شجاع، مقاوم و ایثارگر که به همگی  ما درس آزادگی دادند و مردم این شجاعت و ایستادگی را درک می کردند.

وی گفت: آزادگان هم در زمان جنگ و هم در زمان اسارت و هم در زمان بازگشت برای مردم شادی آفرین بودند و اکنون نیز در همه صحنه ها حضور دارند و با حضور خودشان دست دشمن را می بندند و اجازه نمی دهند به ایران ما لطمه ایی وارد شود.

 نازاریان با اشاره به حضور پررنگ رزمندگان لرستانی درجبهه های جنگ تحمیلی افزود: تعداد آزادگان استان لرستان 843 نفر می باشد که دارای مشکلاتی هستند وعمده ترین مشکل آنها اشتغال فرزندان می باشد که ان شاءالله در مرکز پیگیری می شود و با وجودی که تلاش های زیادی در این زمینه شده است  و با توجه به آمار بالای بیکاری در استان این مشکل همچنان وجود دارد.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان تصزیح کرد: آزادگان و خانواده های آنها در زمینه بیمه ودرمان مشکلاتی دارند که با  بازنگری درصد آزادگان و هزینه های درمانی و بیمه های طرف قرارداد بررسی های لازم صورت می گیرد و در صورت نیاز عوض می شوند.

 وی عنوان کرد: با توجه به ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان ها وانتقال اسناد و مدارک به  این مراکز،موازی کاری هایی صورت می گیرد که در این زمینه نیاز است هماهنگی هایی بین ادارات مرتبط صورت بگیرد.

وی در پایان یاد  شهدای آزاده ای که در بین ما نیستند را گرامی داشت و افزود:  در این ایام  به مناسبت سالروز باز گشت آزادگان در سایرشهرستان های استان برنامه هایی  برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار