نماینده مردم ساوه در مجلس:

هدف آمریکا از مذاکره با ایران، هموارسازی مسیر فشارهای بیشتر است

منصوری گفت: هدف آمریکایی‌ها از پیشنهاد مذاکره با ایران از بین بردن بنیه دفاعی و موشکی ایران به قصد هموارسازی مسیر فشار بیشتر بر کشورمان است.
کد خبر: ۳۰۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 16August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه سابقه مذاکرات کشورها با آمریکا نشان می‌دهد این کشور در بسیاری از توافقات خود بدعهدی نشان داده است، اظهار داشت: به عنوان مثال لیبی و عراق نتیجه اعتماد خود به آمریکایی‌ها را دیدند و در حالیکه با گرفتن وعده‌هایی نسیه از این کشور، نقداً تجهیزات نظامی خود را به خارج منتقل کردند و خود را خلع سلاح کردند، مورد تهاجم آمریکا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌کند که آمریکا با تغییر دولت خود به پیمان خود وفادار نمانده است، از برجام خارج شد و تحریم‌های تعلیق شده بر طبق توافق را می‌خواهد مجدداً اعمال کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند خوابی را که برای لیبی و عراق دیدند برای ایران هم ببینند، گفت: هدف آنها از پیشنهاد مذاکره با ایران از بین بردن بنیه دفاعی و موشکی ایران به قصد هموارسازی مسیر فشار بیشتر بر کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه ایران از نیروی بازدارنده قوی جهت مقابله با فشارهای آمریکا برخوردار است، اظهارداشت: برخی فشارهای اقتصادی بر مردم موجب شده است که عده‌ای که در حقیقت از عملکرد دولت ناراضی هستند تصور کنند راه حل مشکلات اقتصادی کشور در مذاکره با آمریکاست در حالیکه درمان اساسی معضلات ما توانمندسازی اقتصاد داخلی، رونق تولید ملی، برخورد با مفسدان اقتصادی و ساماندهی شیوه اخذ مالیات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هرچند که در این سالها دولت غفلت‌هایی در زمینه رسیدگی به اوضاع اقتصادی کشور داشته است اما امروز فرصت اصلاح این اشتباهات فراهم است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها