سردار کمالی خبر داد؛

نخستین آزمون مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در سال 97 شنبه برگزار می‌شود

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چهارمین آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که نخستین آزمون درسال 97 است، روز شنبه 27 مردادماه با شرکت 70 هزار نفر از کارکنان وظیفه داوطلب واجد شرایط در 31 استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 16August 2018

نخستین آزمون مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در سال 97 شنبه برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «موسی کمالی» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع توانمندسازی و مهارت‌آموزی سربازان وظیفه، اظهار کرد: برنامه توانمندسازی و مهارت آموزی کارکنان وظیفه که از سال 96 به صورت جدی آغاز شده، در سال 97 با هدف آموزش حدود 200 هزار نفر استمرار خواهد یافت و در همین راستا چهارمین آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که نخستین آزمون در سال 97 است، روز شنبه 27 مردادماه با شرکت 70 هزار نفر از کارکنان وظیفه داوطلب واجد شرایط که اظهار به دارا بودن مهارت دارند در 31 استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه همه یگان‌هایی که بیش از 100 سرباز دارند در این طرح مشارکت دارند، گفت: این آزمون در 120 رشته با تأکید بر تخصص‌های بومی هر استان برگزار می‌شود و ان‌شاالله در نظر داریم این آزمون‌ها هر دو ماه یک بار برگزار شود.

وی اضافه کرد: تعداد 34 هزار نفر از کارکنان وظیفه نیز که فاقد تخصص خاصی هستند برای شرکت در کلاس‌های مهارت‌آموزی ثبت‌نام کردند که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به زودی کلاس‌های مهارت آموزی آنها نیز برگزار خواهد شد.

سردار کمالی ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی سامانه سرباز ماهر؛ ثبت‌نام از سربازان دارای مهارت برای شرکت در‌ آزمون‌های بعدی صرفاً از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: این آزمون با همکاری و تعامل دوجانبه نیروهای مسلح و سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و تمام فرماندهان و یگان‌های نیروی مسلح ترتیبی اتخاذ کنند تا همه کارکنان وظیفه‌ای که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند بتوانند به موقع در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار