معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

وجود پر برکت آزادگان یک ذخیره ارزشمند برای این کشور است

حجت الاسلام «سید محمدحسین کاویانی راد» گفت: خداوند وجود پربرکت آزادگان را به عنوان یک ذخیره ارزشمند، برای رخدادهای دشوار این کشور حفظ کرده است.
کد خبر: ۳۰۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 16August 2018

وجود پر برکت آزادگان یک ذخیره ارزشمند برای این کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «حجت‌الاسلام محمدحسین کاویانی راد» معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که در مجتمع توان‌ بخشی فرهنگی ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای مردمی که خبر رحلت امام راحل را به عنوان بدترین خبر شنیده بودند، شنیدن بازگشت آزادگان در آن مقطع زمانی  با وجودی که در طول تاریخ کمتر چنین لحظاتی را دیده بودند، بهترین خبر بود.

وی با اشاره به اینکه خداوند وجود پربرکت آزادگان را به عنوان یک ذخیره ارزشمند، برای رخدادهای دشوار این کشورحفظ کرده است، گفت: هر روز که می گذرد، بیشتر می توان مطمئن شد که خداوند این ذخیره را برای چه زمانی حفظ کرده است.

کاویانی راد افزود: در مواجهه با روزهای سخت که بر مردم این کشور تحمیل شده و می شود، با الهام گرفتن از رزمندگان و آزادگان می شود و می توانیم آرامش داشته باشیم چرا که وضعیت ما در این موقعیت هرچه قدر هم که سخت باشد به اندازه دوران سخت جنگ تحمیلی که ما گذراندیم نمی شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی وقتی همه فکر می کنند به انتهای  مسیر رسیده اند، کافی است پای حرف و درد و دل آزادگان بنشینند تا بفهمند سختی یعنی چه؟!

وی با اشاره صبر و تحمل آزادگان در دوران اسارت خاطر نشان کرد: صبر پشتوانه ای است که می تواند در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب که دشمن تمام توان خود را برای نا امید کردن مردم به کار می گیرد، راهگشای برای این مرز و بوم  باشد.

کاویانی راد  با بیان برخی از مشکلات آزادگان گفت: امروز آزادگان مشکلات فراوانی مانند مسکن، اشتغال فرزندان و تعیین درصد آزادگی دارند که باید مرتفع شود، ممکن است این مسائل حل شود اما از روزی باید ترسید که وقتی آزاده‌ای نگاه کند، شکافی ببیند که از آن شکاف، حاصل دستاورد او هدر برود.

وی با بیان اینکه  بزرگترین کمکی که می شود به یک انسان کرد امیدوار کردن اوست، یادآورشد: وجود42 هزار اسیر ما درزندان های عراق پرده ها ولایه هایی را از وجودآنها برداشت که با هیچ وسیله ای نمی توان این کار را کرد واین خود می شود ارزش افزوده که نجات دهنده این کشور در این موقعیت حساس است.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار