دیدار مسئولان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ورزشکار

مسئولان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ورزشکار کهگیلویه‌ای شهید «حبیب‌الله آرام‌زاده» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۰۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ - 16August 2018

دیدار مسئولان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ورزشکاربه گزارش دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان و جمعی از مسئولان شهرستانی با خانواده شهید ورزشکار «حبیب‌الله آرام‌زاده» دیدار کردند.

«سید محمدتقی علوی» مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، اظهار داشت: امید است مسئولان بیش‌ از گذشته قدردان زحمات، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی خانواده شهدا باشند.

وی افزود: خانواده شهدا گل سرسبد جامعه هستند و مسئولان و مدیران در تمامی بخش‌ها و رده‌ها موظف‌ هستند در یک برنامه زمان‌بندی مشخص با خانواده‌های معظم و مکرم شهدا دیدار کرده و از نزدیک مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنها را بررسی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه نیاز معنوی خانواده‌های شهدا در کنار مباحث و موضوعات مادی باید موردتوجه باشد، گفت: در این زمینه عزت، کرامت و شخصیت این عزیزان باید به‌شدت از سوی مسئولان امر رعایت شده و موردتوجه قرار گیرد.

علوی وجود والدین عزیز شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و افزود: ما با حضور در کنار شما عزیزان برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، روحیه و انرژی می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها