سرباز ربوده شده خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشت

«سعید براتی» سرباز وظیفه مانه و سملقان از توابع خراسان شمالی در اردیبهشت سال 96 توسط اشرار در مرز میرجاوه به گروگان گرفته شد که با تلاش فرماندهی نیروی انتظامی، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و مرزبانی سرانجام به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۳۰۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ - 16August 2018

سرباز ربوده شده خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، در تاریخ 6 اردیبهشت سال 96 حدود ساعت ۲۰ در منطقه مرزی میرجاوه و بین پاسگاه میل ۱۰۰، «سعید براتی» به همراه  11 مامور مرزبانی نیروی انتظامی برای گشت زنی و جلوگیری از ورود اشرار و تروریست‌ها به کشور به منظور تعویض پست راهی منطقه مرزی چاهندو در میرجاوه سیستان و بلوچستان شدند.

در این زمان تروریست ها به این 12 مامور مرزبانی نیروی انتظامی حمله و به آن ها تیراندازی می کنند که در این حادثه ۱۰ مرزبان را به شهادت رسانده و ۲ سرباز را مجروح کردند و سپس یکی از این دو سرباز مجروح به نام «سعید براتی» را به گروگان گرفتند.

با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته از سوی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و ماموران انتظامی و مرزبانی و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) سرانجام «سعید براتی» سرباز وظیفه مانه و سملقان از توابع خراسان شمالی پس از 476 روز اسارت به آغوش خانواده بازگشت.

گفتنی است در جریان آزادی «سعید براتی» سرباز ربوده شده خراسان شمالی هیچ امتیازی به طرف مقابل داده نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها