طرح «هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

مسئول طرح «هر هیأت یک نمایشگاه کتاب»، اجرای این طرح را گامی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و گفتمان انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۰۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ - 16August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «بیات احمدی» مسئول طرح «هر هیأت یک نمایشگاه کتاب»، عصر امروز در نهمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور در قم اظهار داشت: سال گذشته اولین سال اجرای طرح «هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب» در بسیج دانشگاه امام صادق برگزار شد و با حضور 40 هیأت برگزار شد؛ هدف این طرح، ترویج و توسعه گفتمان اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یکی از کارهای اصلی که در این طرح انجام شد، آن بود که کتاب های موضوع محور در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گیرد؛ در این زمینه کتاب هایی در انتشارات دانشگاه امام صادق(ع)تولید شده است و همچنین کتاب های دیگر انتشاراتی ها نیز بررسی و جذب شد.

مسئول طرح (هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب) بیان کرد: پس از جذب درخواست ها کتاب ها طبقه بندی و توزیع می شود؛ این کتاب ها به شکل مدت دار تحویل داده می شود تا بتوانند کتاب ها را به فروش برسانند.

وی گفت: 30 درصد تخفیف از سوی بسیج دانشجویی و 10 تا 30 درصد تخفیف کلی نیز روی این کتب اعمال می شود؛ این کتب به شکل خانواده پسند و سؤال محور تدوین شده است و می تواند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار