سردار شکارچی در جمع اجتماع خانواده‌های شهدا و ایثارگران:

ایران به قدرت برتر دنیا تبدیل شده است/ دشمن را در جنگ اقتصادی شکست می‌دهیم

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه در دوران پهلوی شاه مقابل رییس جمهور آمریکا متحمل حقارت‌های گوناگون می‌شد،گفت: اکنون به برکت انقلاب و خون شهدا کشور عزیزمان تبدیل به قدرت‌های برتر دنیا شده است.
کد خبر: ۳۰۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ - 17August 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سی‌ و پنجمین اجتماع خانواده‌های شهدا و ایثارگران در امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار شد.

بنا بر این گزارش این مراسم با حضور خانواده‌های مختلف ایثارگری اعم از شهدای ارتش، سپاه، مدافعان حرم و فاطمیون و آزادگان سرافراز برگزار شد؛ این اتحاد خودجوش و مستمر به میزبانی فرزندان شهید و بدون حمایت و چشم‌داشت دولتی و با هدف زنده نگهداشتن حرمت بانیان بقای نظام یعنی شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام «گواهی» تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) با اشاره به اینکه شهدا دارای کرامات بسیاری هستند بر حمایت همه‌جانبه خود و آستان امامزاده از هیات فرزندان شهدای اسلام تاکید کردند.

در ادامه این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی از شکست ایران در جبهه‌های گوناگون، حربه جنگ اقتصادی را مهیا کرده است، گفت: مردم همانگونه که در جنگ تحمیلی با امید به خدا و اطاعت از امام راحل معجزاتی همچون کربلای یک خلق کردند، در این زمان نیز با اتکا به وعده پیروزی از جانب خدا که در قرآن آمده است و اطاعت از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب می‌تواند با عزت و قدرتمند به پیش رود.

سردار شکارچی افزود: کاش برخی مسؤولان بجای چشم امید به سوی غرب نگاهشان به قدرت بالای کشور و جوانان ارزشمند انقلابی باشد.

وی با یادآور تاریخ دوران پهلوی که شاه ایران در مقابل رییس جمهور آمریکا متحمل حقارت‌های گوناگون می‌شد، خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب و خون شهدا کشور عزیزمان تبدیل به قدرت‌های برتر دنیا شده است.

در پایان با حضور سردار شکارچی، امیر سرتیپ دوم گلفام، سردار هاشمی‌دانا، دبیر مجمع آزادگان دفاع مقدس، مسؤول رسیدگی به خانواده‌های فاطمیون، به‌همراه قلیچ خانی مسؤول هیات از خانواده‌های شهید مردادماه و نیز جانبازان حاضر در برنامه و تعدادی آزادگان معزز در سالروز بازگشت اسرای جنگ به میهن تجلیل شد.

به برکت خون شهدا امروز ایران به قدرت برتر دنیا تبدیل شده است

به برکت خون شهدا امروز ایران به قدرت برتر دنیا تبدیل شده است

به برکت خون شهدا امروز ایران به قدرت برتر دنیا تبدیل شده است

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار