استاندار یزد:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون آزادگان و ایثارگران است

محمود زمانی‌قمی در گردهمایی آزادگان استان گفت: ‌عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون شهدا، آزادگان،‌ جانبازان و ایثارگران است.
کد خبر: ۳۰۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ - 17August 2018

به گزارش دفاع پرس از یزد، گردهمایی آزادگان استان با حضور استاندار یزد، جمعی از مدیران و ٧٠٠ نفر از آزادگان استان به مناسبت ٢٦ مرداد ماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی در سالن آیت الله شهید صدوقی(ره) دانشگاه یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این گردهمایی به نقش آزادگان در تحمل سختی‌ها، گذشت، ایثار و مقاومت اشاره کرد و گفت: این عزیزان سمبل حقیقی ایثار، رشادت، ایمان، ولایت‌مداری و فداکاری در میان مردم و جوانان هستند.

محمود زمانی قمی افزود: عزت و اقتدار ‌امروز  ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی مدیون شهدا، آزادگان،‌ جانبازان و ایثارگرانی است که خالصانه تمام سختی‌ها را به جان خریدند و لحظه‌ای در مقابل دشمن سر تسلیم فرود نیاوردند.

استاندار یزد ادامه داد: آزادگان در زندان‌های رژیم بعثی عراق با قدرت ایمان بر تمام مسائل و مشکلات پیروز شدند و قدرت و شجاعت مثال زدنی خود را به جهانیان و دنیای استکبار نشان دادند.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: لازم است قدردان ایثار و فداکاری آنها باشیم که لحظه‌ای دست از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برنداشتند و در سایه دین از حریم حق پاسداری کردند.

احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این مراسم گفت: ٧٥٤ آزاده در این استان زندگی می‌کنند و سالانه زیر پوشش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بنیاد قرار دارند.

ابراهیمی افزود: تهیه و چاپ خاطرات آزادگان از فعالیت‌های مهم این نهاد است که تاکنون ‌دو عنوان کتاب تهیه شده است و به زودی سومین عنوان کتاب نیز چاپ و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار