فرماندار قم:

آزادگان در سخت‌ترین شرایط به آرمان‌های انقلاب وفادار ماندند

«رضا سیار» در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان آورده است: این دلاورمردان با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگنا‌ها و مضایق از باور‌های دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست برنداشتند.
کد خبر: ۳۰۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 17August 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، در پیام رضا سیار فرماندار قم به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آمده است: سلام بر آزادمردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کرده و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

در این پیام آمده است: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور‌آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

پیام حاکی است: آن‌ها «آزاده» نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

در این پیام اضافه شده است: فرزندان روح الله، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌‏ترین کسان به قضای الهی بودند، اینان سینه‏‌هایی فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند. راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند.

فرماندار قم در این پیام ضمن درود بر روح ملکوتی شهدای مظلوم آزاده شهرستان قم و سید فقید آزادگان مرحوم حجت الاسلام ابوترابی که در لحظه‌لحظه روز‌های اسارت، چون مرشد و مرادی راه شناس عمل می‌کرد و چراغ راه آزادگان بود، فرا رسیدن این روز غرورآفرین و گرانقدر را به تمامی سرافرازان نظام تبریک و تهنیت عرض کرده است.

سیار با گرامی‌داشت یاد و خاطره جانفشانی، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان که هرگز از لوح خاطره‌ها پاک نمی‌شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می‌ماند موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، با بهره‌گیری از اندیشه بلند حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار