استاندار مازندران:

«وحدت» و «همدلی» در سایه مدیریت و برنامه ریزی اصولی امکان پذیر است

استاندار مازندران گفت: خوشبختانه امروز با مدیریت و برنامه ریزی اصولی شاهد وحدت و همدلی در اقصی نقاط مازندران هستیم و همچنین تمام تلاش ما بر این امر استوار است تا مدیریتی پاکدست و یکدل را برای مردم عرضه داریم.
کد خبر: ۳۰۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 17August 2018
«وحدت» و «همدلی» در سایه مدیریت و برنامه ریزی اصولی امکان پذیر استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پل و بلوار بزرگ آزادگان نکا با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی مردم در صحنه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و خدمات رسانی اظهار داشت: مردمی که ایثار کرده و صندوق خدمت رسانی خاطرات خود را در اختیار دیگران می گذارند شایسته تقدیر هستند.
 
وی افزود: وحدت، هماهنگی و یکپارچگی یک تکلیف همگانی است که باید در این مسیر پایداری و ثبات داشته باشیم.
 
اسلامی اضافه کرد: همچنین در این مسیر افرادی هستند که به خط کشی و دسته بندی این هماهنگی و یکپارچگی می پردازند در واقع این افراد خط شیطان را دنبال می کنند که سرانجام خوبی را برای خود رقم نمی زنند.
 
استاندار مازندران با اشاره به وحدت و همدلی در سطح استان تصریح کرد: خوشبختانه امروز با مدیریت و برنامه ریزی اصولی شاهد وحدت و همدلی در اقصی نقاط مازندران هستیم همچنین تمام تلاش ما بر این امر استوار است تا مدیریتی پاکدست و یکدل را برای مردم عرضه داریم به گونه ای که نگاه مردم نسبت به این نظام و دستگاه های خدمات رسان امیدوارتر باشد.
 
اسلامی با بیان  بهره برداری از دو میلیارد و ۵۰۰ طرح در مازندران گفت: در سفر دو روزه وزیر نیرو به استان مازندران شاهد دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح طرح در سطح شهرهای مازندران بودیم و با افتتاح مدرن ترین نیروگاه گازی در شمال ایران ضایعه افت ولتاژ برق برطرف و از میزان کمبود تولید برق در سطح استان کاسته خواهد شد.
 
وی بیان داشت: با تغییر ساعت اداری در گرمای طاقت فرسای تابستان سعی کردیم با مدیریت کارآمدی ۱۰۰مگا وات برق اضطراری تولید و ۳۰۰ مگا وات صرفه جویی را  شاهد باشیم.
 
استاندار مازندران با اشاره به انحراف و تغییر مسیر آب رودخانه نکا اظهار کرد: هرگز اجازه نمی دهیم حیات و اکوسیستم رودخانه نکا دچار مشکل شود لذا شدیدا مدیریت و نظارت کافی را به کار خواهیم بست.
 
اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی حاضر در کشور متذکر شد: در این شرایط اقتصادی که دشمنان با حربه های مختلف و ترفندهایشان به دنبال تقویت دلار و بی ارزش جلوه دادن ریال هستند باید با تمام قوا از توان و قدرت پول ملی مان دفاع کنیم.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم کسی حقی از مردم را ضایع کند لذا در این راستا با برنامه ریزی و مدیریت کارآمد با احتکار و گران فروشی و تخلفات از این دست برخورد خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار