نماینده ولی فقیه در مازندران:

با رواج بی حجابی تقوا و اخلاق در جامعه رنگ باخته است

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر حفظ تقوا و اخلاق در جامعه گفت: متاسفانه بدحجابی و بی حجابی در جامعه رواج یافته و تقوا و اخلاق رنگ باخته است.
کد خبر: ۳۰۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ - 17August 2018
با رواج بی حجابی تقوا و اخلاق در جامعه رنگ باخته استبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه ساری شهادت پنجمین پیشوای امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: این امام همام افتخار شیعه بوده و در ارتقای علم آموزی و افزایش بصیرت دینی مردمان عصر خود نقش آفرینی زیادی داشته است.
 
وی به وجود هفت منطقه آزاد در کشور و پیشنهاد ایجاد هشت منطقه دیگر در کشور اشاره کرد و گفت: تفرقه بر سر ایجاد منطقه آزاد، سهمیه را از مازندران سلب کرده است.
 
طبرسی خواستار وحدت و اتفاق نظر بر سر تعیین منطقه آزاد در استان شد و از مسئولین امر خواست تا وقت را بی جهت تلف نکنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به نوسانات بازار سکه و ارز اشاره کرد و از دولت خواست برای ساماندهی بازار و بازگشت آرامش به مردم و بازار تدبیری اساسی به خرج دهد.
 
وی همچنین از مسئولین و دستگاه قضا خواست تا با دلالان سکه و ارز برخورد قاطع داشته باشند و با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
 
امام جمعه ساری، در بخشی از سخنانش، با تاکید بر حفظ تقوا و اخلاق در جامعه گفت: متاسفانه بدحجابی و بی حجابی در جامعه رواج یافته و تقوا و اخلاق رنگ باخته است.
 
وی بر لزوم حفظ تقوا و اخلاق در جامعه تاکید کرد و گفت: باید اخلاق اسلامی و تقوا در جامعه دینی تقویت شود زیرا دروغ و بداخلاقی شایسته جامعه دینی ما نیست.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران به آتش سوزی مسجد جامع ساری اشاره کرد و از مردم خواست برای بازسازی این اثر تاریخی و اسلامی با کمکهای خود، مسئولان را در این امر یاری کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها