امام جمعه موقت یاسوج:

ورود آزادگان به کشور فصل جدیدی در دوران دفاع مقدس بود

«سید امان‌الله حسینی‌صدر» با تبریک روز 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: این روز فصل جدیدی در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 17August 2018

ورود آزدگان به کشور فصل جدیدی در دوران دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌ الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت هفتم ذی‌حجه سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: آن امام دانشگاهی را برای تربیت شاگردان ایجاد کرد و به تبلیغ دین اسلام و احکام الهی پرداخت.

حسینی‌صدر سپس با تبریک روز 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: این روز فصل جدیدی در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حجاج ایرانی در سال 66، گفت: این حادثه نشان‌ دهنده دشمنی آل سعود و بی‌کفایتی و بی‌درایتی کسانی است که به دروغ خود را خادم حرمین شریفین نامیده‌اند.

امام جمعه موقت یاسوج به صنعت دفاعی کشور هم گریزی زد و با بیان این که دشمن و طرف مقابل مذاکره به دنبال کنار گذاشتن صنایع دفاعی ایران است، خاطر نشان کرد: در این زمینه رهبری معظم انقلاب توصیه‌ها و فرمایشات لازم را داشته‌اند.

حسینی‌صدر در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هم گفت: از جمله نکات مهم این است که بیشتر مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارند.

وی سوء‌ مدیریت‌ها را از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: مشکلات معیشتی مردم و آشفتگی بازار باید حل شود و در جامعه اسلامی نباید شاهد انواع فسادها از جمله فساد اقتصادی باشیم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج حراج سرمایه کشور مثل ارز و طلا را نمونه‌ای بارز از مفاسد اقتصادی برشمرد و گفت: این نوعی حراج سرمایه ملی بود که باید برای مقابله جدی با آن چاره‌ اندیشی شود تا مبادا در آینده چنین فسادی تکرار شود.

حسینی‌صدر مشکلات اقتصادی کشور را قابل رفع دانست و گفت: هر سه قوه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید برای مبارزه با فساد و برخورد با آن قاطعانه اقدام کنند.

وی مطالبه عمده مردم از مسئولان را برخورد جدی و محکم با مفسدان اقتصادی دانست و گفت: اطاله دادرسی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی باید کاهش یابد و پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن بررسی و رأی صادر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها