امام‌جمعه موقت سمنان مطرح کرد؛

ضرورت حرکت هماهنگ دولت و مردم در جنگ اقتصادی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «غلامحسین مهدوی‌نژاد» گفت: مردم باید با وحدت و مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق در مسیر برطرف کردن موانع پیشرفت کشور حرکت کنند.
کد خبر: ۳۰۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 17August 2018

ضرورت حرکت هماهنگ دولت و مردم در جنگ اقتصادیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «غلامحسین مهدوی‌نژاد» امام‌جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گستره مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مصلی سمنان برگزار شد با اشاره به موقعیت حساس کشور در جغرافیای امروز سیاست بین الملل اظهار داشت: مسئولان وظیفه سنگینی بر دوش دارند و در این میان باید عزت ملت ایران محفوظ باشد و باید توجه داشته باشیم که مجالی برای غفلت وجود ندارد.

وی با اشاره به ضرورت حرکت هماهنگ دولت و مردم در جنگ اقتصادی تصریح کرد: مردم باید با وحدت و مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق در مسیر برطرف کردن موانع پیشرفت کشور حرکت کنند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به دشمنی‌های همیشگی دنیای استکبار علیه ملت بزرگ ایران تصریح کرد:  دشمن همیشه حیله‌گر بوده و هم‌اکنون نیز در پی برنامه‌ریزی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

مهدوی‌نژاد همچنین با اشاره به روحیه انقلابی ملت ایران و اراده ملی در راستای مقابله با نقشه‌های دشمنان انقلاب خاطر نشان کرد: امروز باید بیش از پیش هوشیار باشیم و مبادا با برخی بی‌تدبیری‌ها آب در آسیاب دشمنان بریزیم.

وی با بیان اینکه روز آزادگان باید گرامی داشته شود، تأکید کرد: ایستادگی آزادگان از جمله حماسه‌های انقلاب اسلامی در زمان هشت سال دفاع مقدس بوده است و انعکاس در اراده امروز ملت ایران مشهود است.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: امروز ایستادگی در عرصه اقتصاد وظیفه همه ملت است و مسئولان باید با مدیریت درست در راستای برطرف کردن معضلات اقتصادی گام بردارند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اهمیت مقابله با فساد و تبعیض در جامعه افزود: وظیفه مقابله با فساد تنها متوجه قوه قضائیه نیست و باید همه دستگاه‌ها به این اصل اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش قانون‌گذاران در مقابله با مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی تأکید کرد: قوه قانون‌گذاران باید با وضع قوانین کارآمد مانع سوءاستفاده‌های برخی سودجویان شود.

خطیب جمعه این هفته سمنان با تأکید بر لزوم عدم بزرگ‌نمایی خطای برخی از مسئولان و نسبت دادن آن به کلیت نظام افزود: نباید خطای برخی از مدیران به همه مسئولان نظام نسبت داده شود و در راستای برنامه‌های رسانه‌ای دشمن خدمات انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود.

مهدوی‌نژاد با اشاره به سالگرد فاجعه منا در سال 94 خاطرنشان کرد: فاجعه منا نشانگر عدم لیاقت سرکردگان آل‌سعود بود و این قبیل فجایع در تاریخ می‌ماند و باید مورد توجه آیندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار