امام‌ جمعه دامغان:

صنایع دفاعی نماد اقتدار کشور است

حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» گفت: صنایع دفاعی نماد عزت و اقتدار کشور است و تقویت این بخش در راستای شعار ما می‌توانیم محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ - 17August 2018

صنایع دفاعی نماد اقتدار کشوربه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» امام‌جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه جنایات رژیم سعودی در کشتار و قتل‌عام مردم به‌ویژه کودکان مظلوم یمن به دست رژیم آل سعود محکوم است، اظهار داشت: اکنون سه سال از جنایت رژیم سعودی در قتل‌عام و کشتار مردم به‌ویژه کودکان در یمن می‌گذرد و کشورهای جهان در برابر آن سکوت کرده‌اند.

وی افزود: دولت‌های اسلامی باید سکوت خود را در قبال جنایات رژیم آل سعود بشکنند و این جنایات را در عمل و با دفاع از مردم مظلوم و بی‌پناه در یمن، محکوم کنند.

امام‌ جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن ۳۱ مرداد روز صنایع دفاعی گفت: صنایع دفاعی نماد عزت و اقتدار کشور است و تقویت این بخش در راستای شعار ما می‌توانیم محقق می‌شود.

حسینیان بابیان اینکه باید از تمام قابلیت‌های دفاعی کشور دفاع کرد و از این ظرفیت به‌خوبی بهره برد، تأکید کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه نظام و ملت ایران امروز صنایع دفاعی کشورمان یک الگو برای دیگر کشورهای منطقه است.

وی در ادامه به فرارسیدن روز عرفه نیز اشاره داشت و افزود: این روز بزرگ و باعظمت برای مسلمانان دارای اهمیت است لذا باید از این روز به‌خوبی بهره برد.

امام‌جمعه دامغان ۲۶ مرداد سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن و همچنین سالروز کشتار زائران خانه خدا در سال ۶۶ به دست رژیم آل سعود را نیز گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها