امام جمعه کرمانشاه:

تاثیر سوء مدیریت در مشکلات اقتصادی بیشتر از تحریم‌هاست

آیت‌الله «مصطفی علما» تاثیر سوء مدیریت‌ها در ایجاد مشکلات اقتصادی کشور را بیشتر از تحریم‌ها دانست و بر بهره‌گیری از نظر کارشناسان برای رفع آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 17August 2018

تاثیر سوء مدیریت در مشکلات اقتصادی بیشتر از تحریم‌هاستبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌ الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مشکلات امروز کشور بیش از اینکه به تحریم‌ها مربوط شود به موضوعات داخلی و سوء مدیریت‌ها برمی‌گردد.

وی فساد اداری را از مشکلات گریبان گیر کشور برشمرد و تصریح کرد: فساد اقتصادی همچون یک اژدهای هفت سر جامعه را درگیر کرده اما باید توجه داشت که فساد اداری بیشتر جامعه را درگیر می‌کند و باید با آن برخورد شود.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان مطرح اقتصادی خارج از بدنه دولت برای سامان دادن به بازار سکه و ارز و وضعیت فعلی اقتصاد شد.

 علما اقتدار ایران در منطقه را یادآور شد و افزود: ایران روی اقیانوسی از موشک نشسته است و کسی جرئت چپ نگاه کردن به کشور را ندارد و ایران به عنوان ابرقدرت منطقه هر متجاوزی را سرجایش خواهد نشاند به گونه‌ای که از کارش پشیمان شود.

وی به اصرار برخی از مسئولان برای مذاکره با آمریکا اشاره و تصریح کرد: آنهایی که در فکر مذاکره با آمریکا هستند ۷۰ سال دشمنی آمریکا با ایران را مرور کنند تا ببینند که آمریکا چه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آنها را مظهر مقاومت خواند و گفت: با وجود این روحیه ایثار و مقاومت دشمنان نظام راه به جایی نمی‌برند.

 علما همچنین اشاره‌ای به روز جهانی مسجد داشت و زنده نگه‌ داشتن مساجد را زنده‌ نگه‌ داشتن اسلام خواند و از مردم خواست تا با حضورشان مساجد را زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار