مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

مردم پاوه برعهد خود با رهبر معظم انقلاب پایبند هستند

حجت‌ الاسلام و المسلمین «علی‌مراد یوسفی‌راد» در سالروز حماسه شکست حصر پاوه گفت: امروز باری دیگر عهد و پیمان مردم وفادار پاوه نسبت به نظام، دین و ولایت به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۳۰۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ - 17August 2018

مردم پاوه برعهد خود با رهبر معظم انقلاب پایبند هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌ الاسلام و المسلمین «علی‌مراد یوسفی‌راد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز باری دیگر عهد و پیمان مردم وفادار پاوه نسبت به نظام، دین و ولایت به نمایش گذاشته شد. شهرستان پاوه در چنین روز‌هایی با حمایت مدعیان حقوق بشر شاهد جنایات انسانی بود که آزاد شد.

وی گفت: در آن ایام منافقین با همکاری سازمان سیا و حمایت رژیم صهیونیستی به این شهر حمله کردند؛ اما با عنایت امام خمینی (ره) و شهیدانی، چون چمران و وصالی و هزاران نیروی مردمی که دغدغه فرمان امام (ره) را داشتند دشمن شکست خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در کمترین جایی حساسیت ویژه امام خمینی (ره) را سراغ داریم که نسبت به شهر پاوه نشان‌ داد. امروز چنین حساسیتی توسط رهبر معظم انقلاب نسبت به این شهر نیز وجود دارد.

 یوسفی‌راد خاطرنشان کرد: البته مردم پاوه همواره نشان دادند بر عهد خود نسبت به رهبر معظم انقلاب پایبند هستند و این شهر همچنین به عنوان یک شهر ولایت‌مدار و دین‌مدار ایستادگی می‌کند.

وی افزود: پاوه داستان شورانگیزی است که اسطوره‌های زیادی به یاد گذاشته و فداکاری‌های عظیمی بر قلب خود ضبط کرده و شاهد جنایات فراوانی از سوی مدعیان حقوق بشر بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: این مردم حق بزرگی بر کشور و نظام دارند و تا آخرین قطره خون سد محکمی در برابر منافقین خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار