سالروز ورود آزادگان به میهن وعده‌ای است که خداوند بشارت آن را به صابران داده است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۰۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 18August 2018

سالروز ورود آزادگان به میهن وعده‌ای است که خداوند بشارت آن را به صابران داده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: قلم از شرح شُکوه پایداری و استقامت راست‌قامتان و آزادمرانی که رنج و مشقت اسارت را با ایستادگی بر باورها و اعتقادات خویش به جان خریدند و آزادگی را معنا کردند عاجز است و زبان از بیان عمق آزادگی سرو سیرتانی که برحقانیت آرمان‌های امام و انقلاب در شرایط دشوار اسارت، پای فشردند قاصر است.

ملت قدرشناس ایران، عزّت، اعتلا و پیروزی خود در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های نبرد با نظام سلطه را مدیون همه‌ ایثارگران به ویژه آزادگان عزیزی می داند که در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامی هستی وجودشان را ایثار کردند و برای همیشه به این فرزندان غیور و دلاور خویش می بالد.

سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی موعد تحقق وعده‌ی الهی به پاس صبر ظفرمندانه‌ای است که خداوند متعال بشارت آن را به صابران داده و ما امروز منتظر و آرزومند تحقق کامل این وعده‌ی الهی به یُمن آزادگی این ملت بصیر و حق‌طلب در تحت لوای درخشان ولایت هستیم.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، به این سرو قامتان شُکوه و شکیبایی ادای احترام کرده و برای آنان آرزوی صحت، سلامتی و سرافرازی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار