امیر حیدری:

وحدت سپاه و ارتش تیری در چشم دشمنان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: وحدت سپاه و ارتش تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۰۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ - 18August 2018

وحدت سپاه و ارتش تیری در چشم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش هم‌افزایی هوانیروزهای ارتش و سپاه اظهار داشت: این دومین همایش برگزار شده در سطح نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای وحدت بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه «ارتشی و سپاهی؛ یک لشکر الهی» شعار نیست بلکه شعور نهادینه شده در روح و جسم و جان نیروهای ارتش و سپاه است، افزود: وحدت سپاه و ارتش تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هوانیروز قدرت بالقوه‌ نیروهای مسلح ایران است. هوانیروز قبل و بعد از جنگ تحمیلی نیز همانند دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

امیر حیدری با اشاره به نقش هوانیروز در پیروزی انقلاب، گفت: این یگان در همان ماه‌های اول انقلاب توانست ضد انقلاب را سرکوب کند و برای همین، هوانیروز امید ملت ما در نفس‌گیرترین لحظات است.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول زلزله کرمانشاه تا ظهر آن روز با 520 سورتی پرواز هیچ مجروحی در سرپل ذهاب باقی نماند که این باعث افتخار هوانیروز است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: آخرین شهید هوانیروز که تا این لحظه در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسیده، شهید «ابوالفضل بیگی‌نیا» است.

امیر حیدری در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از روزهای پس از عملیات مرصاد، گفت: بلافاصله پس از پایان عملیات مرصاد، در دو طرف جاده چهارزبر تا نزدیکی‌های کِرند غرب، به راه افتادم و با چشم خودم اجساد منافقین منهدم ‌شده را که به طور انبوه و روی هم انباشته ‌شده مشاهده کردم. بوی تعفن جنازه‌های این منافقین تمام آن جاده را برداشته بود.

وی افزود: ده‌ها کامیون حامل منافقین همراه با خود منافقین در مرصاد به آتش کشیده شده بودند، به طوری که اسکلت‌های این‌ها همینطور در کامیون خشک شده و سر جای خود باقی مانده بود.

امیر حیدری گفت: این تصاویر را ذهن من عکسبرداری کرد و ای کاش دوربین‌های آن زمان نیز آن‌ها را ثبت می‌کردند.

وی در پایان گفت: حقاً و انصافا هوانیروز در جریان عملیات مرصاد پس از پذیرش قطعنامه، نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری داشت‌.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار