رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس از جاذبه‌های گردشگری کشور است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: با تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌توان زمینه‌های حضور گردشگران خارجی را در استان‌ها فراهم کرد.
کد خبر: ۳۰۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 18August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «عباس ملازینلی» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و همراهان از محوطه و ساختمان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با هدف برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی بازدید کرد.

در این بازدید سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثا رو نشر ارزش های دفاع مقدس یزد گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و طرح‌های در دست اقدام ارائه کرد.

در ادامه ملازینلی، موزهای دفاع مقدس از جاذبه‌های گردشگری در کشور برشمرد و گفت: با تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌توان زمینه‌های حضور گردشگران خارجی را در استان‌ها فراهم کرد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس  از جاذبه های گردشگری کشور است

وی لازمه ایجاد این ظرفیت را فراهم کردن فعالیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری خاص این ظرفیت دانست و مقررکرد: کمیته‌ای متشکل از نمایندگانی از شهرداری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و همچنین نماینده‌ای از پیشکسوتان ایجاد شود تا بر روند برنامه‌ریزی و اقدامات آماده‌سازی و تکمیل مرکز فرهنگی نظارت داشته باشند.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس  از جاذبه های گردشگری کشور است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار