مدیر شعب بانک «مهر اقتصاد» کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش «بانکداری اسلامی» در کهگیلویه و بویراحمد

«محمدعلی نیک‌منش» از برگزاری نخستین همایش «بانکداری اسلامی» در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریورماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 18August 2018

برگزاری نخستین همایش بانکداری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «محمدعلی نیک‌منش» مدیر امور شعب بانک «مهر اقتصاد» کهگیلویه و بویراحمد، امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، از برگزاری نخستین همایش «بانکداری اسلامی» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش ۱۵ شهریورماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود و از ائمه جمعه و همه کسانی که بتوانند در اجرای بانکداری اسلامی به ما کمک کنند، برای حضور در این همایش دعوت می‌کنیم.

وی به اهمیت مسأله اقتصاد مقاومتی از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در همین راستا، بانک «مهر اقتصاد» سال گذشته ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی را در استان پرداخت کرده است و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت کردیم.

نیک‌منش بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۷ هزار و ۷۰۰ نفر پرداخت کردیم و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۹۷ میلیارد تومان به هزار نفر پرداخت شد.

وی با بیان این‌که بانک «مهر اقتصاد» تلاش می‌کند که در بیشتر مناسبت‌های فرهنگی و معنوی استان مشارکت داشته باشد، گفت: بیشترین بودجه‌ای که در این خصوص گرفتیم در سال ۹۵ برای برگزاری کنگره شهدای استان بود.

نیک‌منش سرکشی از خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های فرهنگی بانک «مهر اقتصاد» عنوان و بیان کرد: بر این اساس، سال گذشته از ۱۰ خانواده شهید در مناطق محروم استان سرکشی کردیم و امسال نیز سرکشی از ۱۰ خانواده شهید در دستورکار است که تاکنون ۴ مورد انجام شده است.

وی گفت: در برنامه سرکشی از خانواده‌های شهدا، تلاش کردیم تا بیشتر با خانواده‌هایی دیدار داشته باشیم که تاکنون هیچ مسئولی با آن‌ها دیدار نداشته است، که به همین خاطر مناطق دورافتاده و محروم استان را برای این کار انتخاب کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار