امیر دادبین:

«شهید امان‌الهی» سربازان را فرزندان خود می‌دانست

فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش گفت: شهید امان‌الهی، سربازان و بسیجیانی که با او کار می‌کردند را فرزندان خود می‌دانست و تلاش می‌کرد بهترین رفتار را با آن‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 18August 2018

«شهید امان‌الهی» سربازان را فرزندان خود می‌دانستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمد دادبین» فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش در آیین نکوداشت آزاده شهید سردار «محمود امان‌الهی» و تجلیل از 14 آزاده ناجا در خصوص شهید امان‌الهی اظهار داشت: این شهید بزرگوار همواره کتاب قرآن و زیارت عاشورا را به همراه داشتند و هر زمان که می‌شد، مشغول به خواندن قرآن و زیارت عاشورا می‌شدند.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید امان‌الهی، برخورداری از روحیه شجاعت و ایثار بود. در یکی از عملیات‌ها به دلیل کمبود نیرو و آتش سنگین دشمن بعثی، کار قفل شده بود و نیروها نمی‌توانستد کاری انجام بدهند اما ایشان با روحیه‌ای که به نیروها تزریق کردند، توانستند دشمن را به عقب برانند.

امیر دادبین گفت: شهید امان‌الهی، سربازان و بسیجیانی که با او کار می‌کردند را فرزندان خود می‌دانست و تلاش می‌کرد بهترین رفتارها را با آن‌ها داشته باشد. تبعیت از فرماندهی، دیگر ویژگی شهید امان‌الهی بود و او تمامی دستورات را به خوبی اجرا می‌کرد.

فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: این شهید بزرگوار در سال 56 وارد دانشگاه افسری شد. وی با وجود اینکه از نیروهای ژاندارمری بود اما سه ساله دوره دانشگاه افسری را به اتمام رساند. امان‌الهی با وجود اینکه دانشجوی ممتاز بود و می‌توانست به انتخاب خود در بهترین جا خدمت کند اما خدمت در منطقه درگیری را برگزید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار