نماینده مردم همدان در مجلس:

فساد ستیزی باید یک فرهنگ شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد همچون موریانه پایه‌های هر نظامی را سست می‌کند لذا فساد ستیزی باید همچون استکبارستیزی یک فرهنگ شود.
کد خبر: ۳۰۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 18August 2018

فساد ستیزی باید یک فرهنگ شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، «امیر خجسته»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ معلم انقلابی و استکبارستیزی در همدان اظهار داشت: استکبار ستیزی یک اصل و جزء اعتقادات مردم است.

وی افزود: آن زمان که امام علی (ع) در وصیت نامه خود خطاب به فرزندان و تمام انسان‌ها می‌فرماید یار و یاور مظلوم و دشمن ظالم باشید که این خود به اصل استکبارستیزی اشاره دارد.

خجسته ادامه داد: آن زمان که امریکا نتوانست در برابر جمهوری اسلامی ایستادگی کند جنگ داعش در عراق، سوریه و... رقم زد اما خوشبختانه ایران ریشه داعش را در عراق و سوریه نیز نابود کرد و هم اکنون ایران امن‌ترین کشور دنیا است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با اعتقادات ولایی خود سیلی محکمی به آمریکا زده‌اند اضافه کرد: آمریکا قابل مذاکره نیست، این کشور غیر قابل اعتماد و متقلب است لذا آنهایی که چشم امید به این کشور و همتاهای آن دوخته‌اند به یاد برخورد آمریکا با کره شمالی بفیتند.

وی با بیان اینکه ۲ نوع آمریکا وجود دارد بیان داشت: آمریکا خارجی یا همان استکبار و آمریکای داخلی که همان وضعیت نابسامان اقتصاد و معیشت مردم در اثر سو مدیریت‌ها در کشور است.

خجسته با اشاره به اینکه با معیشت مردم بازی نشود خاطرنشان شد: وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت باید در مجلس پاسخگوی فشار اقتصادی تحمیلی بر مردم باشند، نظارت مجلس باید در سطح عالی بوده و قوه قضائیه مقتدرانه با مفسدان و اخلاگران اقتصادی برخورد کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید با فساد مبارزه شود افزود: فساد همچون موریانه پایه‌های هر نظامی را سست می‌کند لذا فسادستیزی باید همچون استکبارستیزی یک فرهنگ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار