سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

کارکنان ناجا با روحیه جهادی امنیت را برقرار می‌کنند

فرمانده ناجا گفت: کارکنان نیروی انتظامی با روحیه جهادی در ماموریت‌ها حضور می‌یابند و به تامین و برقراری امنیت می‌پردازند.
کد خبر: ۳۰۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 18August 2018

کارکنان ناجا با روحیه جهادی امنیت را برقرار می‌کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم نکوداشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در مراسمی که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و آزادگان را گرامی داشتیم.

وی با بیان اینکه در این مراسم همچنین یاد و خاطره سردار شهید «محمود امان‌الهی» گرامی داشته شد، گفت: ما در نیروی انتظامی معتقدیم که هر چقدر یاد و خاطره شهدا بیشتر زنده نگه داشته شد، روحیه نیروها و کارکنان برای خدمت ارتقا می‌یابد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با روحیه جهادی در ماموریت‌ها حضور می‌یابند و به تامین و برقراری امنیت می‌پردازند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس گفت: موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی انتظامی با ثبت خاطرات شهدای ناجا، یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارد و حماسه‌آفرینی‌های آنان را به نسل جوان منتقل می‌سازد.

سردار اشتری در خصوص مانور رسانه‌های بیگانه مبنی بر مفقودیت 6 کودک پاکستانی اعلام کرد: خبر مفقودی کودکان پاکستانی صحت ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی برای جلوگیری از احتکار خاطرنشان کرد: ناجا در این حیطه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار