فرمانده سپاه میانه خبر داد؛

اعزام ۱۵۰ نفر از مردم شهرستان میانه به مناطق عملیاتی شمال غرب

فرمانده سپاه میانه از اعزام ۱۵۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی محلات و مساجد میانه به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 18August 2018

۱۵۰نفر از مردم شهرستان میانه راهی مناطق شمالغرب شدندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار «جعفر غیابی» فرمانده سپاه میانه اظهار داشت: ۱۵۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی محلات و مساجد میانه در قالب سه اتوبوس راهیان نور به مدت دو روز عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان راهی مناطق عملیاتی چون سه راهی دارلک، مهاباد، تمرچین و غیره است، گفت: منطقه شمال غرب بعد از میاندوآب شروع شده و جزو مظلوم ترین مناطق عملیاتی است چرا که خط مرزی بین سپاه ایران اسلامی و کفر بوده است.

جعفر غیابی با اشاره به بروز و ظهور پدیده منحوس داعش بعد از گذشت ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس به داعش در قالب کومله، دموکرات، پژواک و غیره، افزود: تکفیریان، سر پاسداران و بسیجیان روح الله را از روی کینه ای که به اسلام و انقلاب داشتند می بریدند.

وی ادامه داد: این گروهک ها همچون داعشیان امروز با ایجاد هراس و خوف در کشور، مزدوری استکبار و ایادی آن را عهده دار بودند اما بنا به مژده قرآن کریم دشمنان اسلام و انقلاب نابود شدنی اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار