رییس دانشگاه تبریز تاکید کرد؛

ضرورت حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده

رییس دانشگاه تبریز گفت: هم اکنون دشمنان نظام با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف این انقلاب و به ویژه کمرنگ کردن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و از این رو حفظ و انتقال ارزش‌های آن دوران به هر شکلی برای نسل امروز و آینده بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
کد خبر: ۳۰۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ - 18August 2018

حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس، برای نسل امروز و آینده بیش از هر زمان دیگری ضروری استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «محمدرضا پورمحمدی» رییس دانشگاه تبریز ظهر امروز در مراسم تجلیل از از آزادگان این دانشگاه ضمن تبریک سالروز ورود پرافتخار آزادگان به کشورمان اظهار داشت: این روز در عین اینکه فرصت مناسبی برای ارج نهادن و تقدیر از آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، یادآور گرامیداشت راه، مشی و ایثار است که راهی مقدس و الهی است و اگر افراد می‌آیند و می‌روند، باز این راه ابدی و ماندگار است.

وی افزود: امروزه امنیت، عزت و اقتدار این انقلاب در عرصه‌های مختلف به خاطر مجاهدت و جانفشانی شما آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خون پاک شهیدان بوده است که در لحظه‌های خطر، جان خود را طبق اخلاص نهادید و ایستادگی، شجاعت و شهامت را معنی کردید.

پورمحمدی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس در آیین‌ها و مراسم مختلف، گامی هر چند کوچک در راستای حفظ، پاسداری و انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل امروز و فرداست.

رییس دانشگاه تبریز تصریح کرد: هم اکنون دشمنان نظام با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف این انقلاب و به ویژه کمرنگ کردن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و از این رو حفظ و انتقال ارزش‌های آن دوران به هر شکلی برای نسل امروز و آینده بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار