نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

جوانان انقلابی سکان‌دار آینده کشور هستند

آیت الله « مصطفی علما» گفت: نگاه مردم به جوانان انقلابی است که باید سکان کشور را در آینده نه چندان دور بر عهده گیرند.
کد خبر: ۳۰۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ - 18August 2018

جوانان انقلابی سکان‌دار آینده کشور هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌ الله «مصطفی‌ علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در نشست صمیمی با دانشجویان طرح ولایت با بیان اینکه جوانی سرمایه عظیمی است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست، اظهار داشت: انسان در روز قیامت قدم از قدم برنمی‌دارد مگر آنکه درباره جوانی او سئوال می‌شود که چگونه از آن استفاده و بهره‌ برداری کرده است و به طور مسلم از دانشجویان به خاطر فرصت و زمانی را که در دانشگاه گذرانده‌اند بیشتر سئوال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه و قدرت اسلام جوانان هستند، عنوان کرد: همه مسئولان که به جاهای مهمی از حکومتی رسیده‌اند از قدرت و توان دوران جوانی استفاده مفید کرده‌اند.

علما با مهم دانستن نعمت جوانی، گفت: جوانان ما باید قدر جوانی خود را بدانند زیرا در قیامت از چگونگی گذراندن دوران جوانی سئوال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه جوانان باید قدر دوران جوانی را بدانند، عنوان کرد: جوانی دوره بالندگی و قدرت است و از این دوره حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانان باید قدر سرمایه‌ای که خدای تبارک و تعالی در اختیار آنها قرار داده است بدانند، گفت: امروز جوانان باید با جسارت و اعتماد به‌ نفس بیشتری در عرصه‌های گوناگون به‌ ویژه اقتصادی، تکنولوژی و تولید ورود پیدا کنند و کشور را از این جنگ اقتصادی نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه جوانان باید مراقب باشند و اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود دست پیدا کنند، عنوان کرد: دشمنان همواره در حال توطئه علیه کشور و ملت ایران هستند و تلاش می‌کنند به کشور ضربه بزنند و این جوانان هستند که می‌توانند با بصیرت در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان بایستند.

علما با بیان اینکه در روز قیامت از همه مسائل سؤال می‌شود، خاطر نشان کرد: در روز قیامت از شیوه استفاده از امکاناتی که در اختیار دانشجویان بوده سئوال می‌شود و در سطح ملی فعالیت‌های عملی و کاربردی در طول دوران تحصیل دانشجویان باید افزایش یابد زیرا نگاه مردم به جوانان انقلابی است که باید سکان کشور را در آینده نه چندان دور بر عهده بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید با پژوهش‌های علمی و قوی و قدرت تفکر بالا مسائل و مشکلات کشور و استان خود را بررسی و مطالبات کارشناسی شده و تخصصی را از مسئولان پیگیری کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها