استاندار مازندران:  

جنگ اقتصادی نقشه دشمن برای جدا کردن مردم از پیکره نظام است

استاندار مازندران گفت: به راه انداختن جنگ اقتصادی جدیدترین نقشه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و جدا کردن مردم از پیکره نظام است.
کد خبر: ۳۰۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ - 18August 2018
جنگ اقتصادی نقشه دشمن برای جدا کردن مردم از پیکره نظام استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در یادواره علما و شهدای روستای پرکلای شهرستان بهشهر با بیان این که مردم ما در روند پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و جبهه های مقاومت با ایثار جان خود نقش آفرینی کردند و ما در جای جای این سرزمین، روزانه شاهد برگزاری یادواره های شهدا هستیم، اظهار داشت: گرامی داشت یاد شهدا کار بسیار ارزشمندی است که ما را در تداوم راه و باورهایمان مستحکم تر می کند.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه راه شهدا و راه انقلاب ما راه امام حسین است، تصریح کرد: استقلال و تسلیم نشدن در برابر توطئه های دشمنان، مهم ترین خصیصه انقلاب اسلامی است. برگزاری یادواره شهدا یک فرصت میثاق با آرمان های انقلاب و شهداست.
 
اسلامی با اشاره به این که ما در عصر انقلاب اسلامی و بیداری زندگی می کنیم، در عصری که دشمنان با همه قوا برای ضربه زدن به انقلاب هزینه می کنند، اظهار داشت: در این 40 سال اگر وحدت و همدلی و پیروی از منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و استقامت و پایداری مردم ما نبود نمی توانستیم این همه توطئه را خنثی کنیم.
 
وی با بیان این که دشمن پس از پیروزی انقلاب هیچ گاه برای مقابله با ما از پای ننشسته است و امروز نیز در ادامه توطئه های خود هم چنان برای درهم شکستن ما تلاش می کند و شناخت نقشه های دشمن امروز برای ما یک تکلیف است، گفت: هر جا که وحدت داشتیم و ید واحده بودیم و به ریسمان الهی چنگ زدیم، نصرت خدا با ما بود. در جنگ با دست خالی و با اعتقاد و ایثار به فتوحات پیاپی دست یافتیم.
 
وی جنگ اقتصادی را جدیدترین نقشه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: آمریکا در آخرین نقشه خود در جبهه مقاومت برای اجرای طرح خاورمیانه بزرگ با استفاده از مزدوران خون آشام نتوانست هدف خود را محقق کند و امروز آمریکا ناتوان تر از دیروز شد و به این نتیجه رسید تا نقشه متفاوتی را دنبال کند تا مردم را از انقلاب جدا کند تا مردم در برابر نظام بایستند، غافل از این که مردم و جمهوری اسلامی، یک پیکر واحد و از جنس یکدیگر هستند.
 
اسلامی با اشاره به این که آن ها بر این خیال هستند که با فشار اقتصادی، مردم ما را با خود همراه کنند، گفت: آمریکا هرگز نمی تواند ملتی را که در دوران دفاع مقدس با تقدیم جان خود و بذل مال خویش، از آرمان های انقلاب، کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کرد، بشناسند. مردم ما تا پای جان ایستادند و از کشور دفاع کردند.
 
استاندار مازندران با اشاره به این که امروز نیاز داریم، بدانیم که جبهه همان جبهه، جنگ همان جنگ، دفاع همان دفاع و حضور در صحنه و یکپارچگی مردم، پاسخ روشن، قاطع و تعیین کننده برای عبور از این مرحله است، عنوان کرد: باید هوشیار باشیم وحدت ما دشمن شکن است و فقط توکل ما به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) ما را به سر منزل مقصود می رساند.
 
وی با بیان این که امروز برای ما مهم ترین اقدام در سال جاری به عنوان تکالیفی که دولت تعیین کرده است و در قانون هم پیش بینی شده است این است که زندگی و اقتصاد روستایی را تقویت کنیم، گفت: اولین برنامه ما در این راستا تقویت زیرساخت های روستایی است. برنامه مهم دیگر برای تحقق اهداف این بخش جلب مشارکت مردم است، چرا که برنامه های رونق زندگی مردم تنها با مشارکت مردم تحقق می پذیرد.
 
وی با بیان این که مناطق روستایی مازندران فوق العاده سرزمین گران سنگی است و گسترش باغداری، توسعه کشت فندق، کشت گیاهان دارویی و زعفران می تواند اقتصاد این منطقه را متحول کند، خاطر نشان کرد: کشت فندق و صنایع فرآوری فندق دارای ارزش افزوده بالایی است که باید جدی گرفته شود و دامداری و صنایع وابسته به آن از جمله اموری است که زمینه ساز رونق اقتصادی در این منطقه است.
 
استاندار مازندران با اشاره به این که دولت، تسهیلات ارزان قیمت خوبی را برای تحقق برنامه های اشتغالزا و تقویت کننده تولید در نظر گرفته است، افزود: طرح های محرومیت زدایی از جمله برنامه های دولت است که اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شده است که در سال جاری باید در اولویت برنامه های بسیج سازندگی و سایر دستگاه ها قرار گیرد.
 
اسلامی با تاکید بر اینکه تحصیل کرده های جویای کار برای استفاده از تسهیلات روستایی طرح ارائه کنند و برای عرضه محصولات بومی به بازار از فرصت آی تی بهره گیری کنند، یادآور شد: امروز دولت منابع خوبی را برای رونق مشاغل روستایی اختصاص داده است.
 
استاندار مازندران بر اجرا و تکمیل طرح های حوزه بهداشت و درمان در مناطق روستایی و اتمام طرحها در راستای محرومیت زدایی در این مناطق تاکید کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار