شهید «رضایی»:

هر چه دشمن مسلح تر شود به همان اندازه بايد ايمان ما بيشتر شود

در وصیت نامه شهید «مسعود رضایی» آمده است: اگر مؤمن واقعي باشيم مسلح شدن دشمنان كوچك‌ترين سستي در ما ايجاد نخواهد كرد كه خداي متعال از ما انجام تكليف مي‌خواهد نه پيروزي.
کد خبر: ۳۰۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ - 18August 2018

شهید رضایی:هر چه دشمن به سلاح‌هاي پيشرفته‌تري مسلح مي‌شود، به همان اندازه بايد ايمان ما بيشتر شود.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید «مسعود رضايي» در سال 1344 در شهر كرمانشاه به دنيا آمد. وي دوران كودكي و نوجواني خود را در اين شهر گذراند و موفق شد تا مقطع ديپلم تجربی در دبیرستان «حسین فاطمی» ادامه تحصيل دهد.

در دوران پيروزي انقلاب اسلامي، مسعود يكي از فعالان انقلابي شهر بود و پا به پاي ديگر مبارزين، در راهپيمايي ضد رژيم پهلوي حضور فعال داشت. شور انقلابي و علاقه‌ وافري كه او به حضرت امام خميني (ره) داشت، باعث شد در تاریخ 1364/3/4 به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآيد و به جمع رزمندگان واحد اطلاعات و عمليات تيپ نبي‌اكرم (ص) بپيوندد و در عمليات‌هاي اين تيپ حضور فعال داشته باشد.

مسعود در آذرماه همین سال ازدواج كرد و صاحب پسري به نام محمدتقي شد. تلاش‌ها و مجاهدت‌هاي شبانه‌‌ روزي‎اش در دفاع از كشور باعث شد به عنوان فرمانده دسته‏ شناسایی اطلاعات تیپ نبی ‏اکرم (ص) از تاریخ 1365/4/14 تا لحظه شهادت معرفی شود.

سرانجام اين پاسدار شجاع ميهن در تاريخ 1366/5/15 در منطقه‌ عملياتي سردشت (عمليات نصر7) در اثر اصابت تركش خمپاره به ناحيه‌ی سر و سينه به درجه‌ رفيع شهادت نایل گرديد.  

وصیت نامه شهید «مسعود رضایی»             

خدايا در لحظه لحظه‌هاي زندگي‌ام الطاف تو را شاهد بودم به خصوص بعد از انقلاب كه هر چقدر سختي و فشار بيشتر به من روي مي‌آورد، لطف تو را بيشتر لمس مي‌كردم و عشق و علاقه‌ام به تو و اسلام عزيز و امام بزرگوار بيشتر مي‌شد.

اين جنگ، جنگ خون و شمشير است و تاكنون پيروزي‌هاي ما مديون ايمان ما بوده است نه سلاح. لذا هر چه دشمن به سلاح‌هاي پيشرفته‌تري مسلح مي‌شود، به همان اندازه بايد ايمان ما بيشتر شود. اگر مؤمن واقعي باشيم، طولاني شدن جنگ و در يك صف قرار گرفتن تمام كشورها عليه ما و مسلح شدن آن‌ها به سلاح‌هاي پيشرفته كوچك‌ترين سستي در ما ايجاد نخواهد كرد كه خداي متعال از ما انجام تكليف مي‌خواهد نه پيروزي.

براي حفظ اسلام و باروري انقلاب، اهداء مال و جان چيزي نيست. به شما عزيزان توصيه مي‌كنم برخوردي كه طلحه و زبير و خوارج با حضرت‌ علي (ع) كردند با امام بزرگوارمان نکنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار