انهدام مراکز تجمع و مخفیگاه‌های النصره در حومه شمالی حماه

عملیات ارتش سوریه علیه گروه تروریستی داعش در حومه شمالی حماه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۰۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ - 18August 2018

انهدام مراکز تجمع و مخفیگاه‌های النصره در حومه شمالی حماهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه بعد از رصد تروریست‌های وابسته به گروه موسوم به کتائب العزه که در حال اقدامات خرابکارانه در اطراف شهرک‌های مورک، ابوعبیده، و معرکبه در حومه شمالی حماه بودند، با سلاح‌های مناسب مواضع آنها را هدف قرار دادند و در پی این عملیات شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع تروریست‌های النصره در اطراف شهرک تل الصخر را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند و همزمان مخفی‌گاه‌ها گروه‌های تروریستی در اطراف شهرک کفر زیتا هدف حملات موشکی ارتش سوریه قرار گرفت.

نیروهای سوری روز گذشته دژهای گروه تروریستی جیش العزه را در اطراف روستای معرکبه در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند که در پی این حمله شماری از تروریست‌های عضو این گروه کشته و یا زخمی شدند.

در طول مرزهای اداری بین حماه و ادلب صدها تروریست خارجی حضور دارندو اکثر آن‌ها وابسته به گروه تروریستی النصره و گروه‌های تروریستی وابسته به النصره همچون جیش العزه و الحزب الترکستانی هستند که از مرزهای ترکیه به این مناطق آمده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها