فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از ضروریات استان بوشهر است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: یکی از ضروریات استان بوشهر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۰۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 19August 2018

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از ضروریات استان بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دومین جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برعهده همه ما است؛ زیرا همه اقشار مردم در جنگ شرکت داشته‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه ما 8 سال در برابر تمام قدرت‌های دنیا جنگیدیم خاطرنشان کرد: حفظ آثار شهدا برای همه ما ارزشمند است.

وی با بیان اینکه شرایط استان بوشهر در امر دفاع مقدس یک شرایط استثنایی بوده اضافه کرد: در طول دفاع  هشت ساله هیچگونه آثاری از رزمندگان استان بوشهر در دست نداریم.

رزمجو به موقعیت اقتصادی و عرصه دفاع استان بوشهر در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروگاه اتمی بوشهر، پارس جنوبی و جزیره خارگ شاهرگ‌های اقتصادی انقلاب اسلامی ایران پیش از انقلاب تا کنون است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه استانی در کشور با این همه خصوصیات و سابقه فعالیت دفاعی و اقتصادی وجود ندارد افزود: از لحاظ حفظ آثار ایثارگری های رزمندگان استان بوشهر هیچگونه اقدامی به منصه ظهور گذاشته نشده است.

رزمجو با اشاره به اینکه یکی از ضروریات استان بوشهر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است تأکید کرد: باعث تأسف است که آثاری از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان استان بوشهر، با تمام ویژگی‌های سوابق دفاعی و اقتصادی در محلی نمادین به نمایش گذاشته نشود.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا سرمایه‌ها و ذخائر دوران جنگ هستند ابراز داشت: با وجود احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مکانی مناسب و سالم فرهنگی و تفریحی در استان به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار